| کد خبر: 196310 |

جاده‌های گنبدکاووس هشت نقطه پرتصادف دارد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس اعلام کرد که هم اکنون هشت نقطه از جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان پرتصادف بوده و نیاز به ایمن سازی دارد.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس اعلام کرد که هم اکنون هشت نقطه از جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان پرتصادف بوده و نیاز به ایمن سازی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی‌اصغر خسروی گفت: راه روستاهای یوسف‌آباد، ایمر، باغلی‌مرامه، قوچمراد و کاکا و جاده موسوم به اسبدوانی، هر کدام یک نقطه پر تصادف دارند و دو بریدگی شامل بریدگی روستای قره‌سو در جاده اصلی گنبد به آزادشهر و دیگری نرسیده به روستای پشمک پناده در جاده اصلی گنبد به مینودشت از دیگر نقاط پرتصادف جاده‌های گنبدکاووس هستند.

وی افزود: کار مطالعات رفع این نقاط پرتصادف و ایمن‌سازی آن توسط مشاور درحال انجام است و تا پایان امسال دو نقطه آن یعنی بریدگی روستای پشمک پناده درجاده اصلی گنبد به مینودشت و بریدگی روستای قره‌سو در جاده اصلی گنبد به آزادشهر ایمن سازی خواهد شد.

خسروی اضافه کرد: این دو بریدگی هر کدام با هزینه افزون بر ۲۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به دوربرگردان‌های استاندارد تبدیل می‌شوند.

وی بابیان این‌که بقیه نقاط پرتصادف جاده‌های گنبدکاووس نیز به‌تدریج و با تامین منابع لازم، اصلاح و ایمن‌سازی می‌شوند، تصریح کرد: چند نقطه دیگر از جاده‌های روستایی این شهرستان نیز پرتصادف البته با درجه کم‌تر هستند که درسال‌های آتی با انجام مطالعات و درصورت تصویب در کمیته فنی و کارشناسی، اصلاح و ایمن‌سازی می‌شوند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت و ۵۰۷۲ کیلومترمربع وسعت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است که ۸۴۵ کیلومتر جاده دارد که ۳۳.۳ کیلومتر آن راه اصلی، ۲۳۶.۱ کیلومتر راه فرعی و ۵۷۵.۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.