| کد خبر: 196225 |

مدیر فرودگاه یاسوج به تین نیوز توضیح داد:

◄ نبود ناوگان مناسب دلیل عدم افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج مهم‌ترین دلیل عدم جذب ایرلاین‌ها برای برقراری پروازها در این فرودگاه را نبود ناوگان مناسب عنوان می‌کند.

تین نیوز

مدیر فرودگاه یاسوج مهم‌ترین دلیل عدم جذب ایرلاین‌ها برای برقراری پروازها در این فرودگاه را نبود ناوگان مناسب عنوان می‌کند.

علی محسنیان در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز در خصوص آخرین وضعیت جذب پرواز در فرودگاه یاسوج توضیح داد: فرودگاه یاسوج نیز به مانند فرودگاه‌های هم سطح خود متأثر از کمبود ناوگان هوایی در کشور است.

او در ادامه افزود: در راستای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج مذاکرات و پیگیری‌های بسیار متعددی صورت گرفت است، برای مثال طی دو ماه گذشته به همراه استاندار این استان بیش از 8 جلسه با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران شرکت‌های هواپیمایی داخلی داشته‌ایم.

مدیر فرودگاه یاسوج عنوان کرد: بنا به برخی از ملاحظات از اعلام نام ایرلاین‌هایی که برای برقراری پروازها با آنها به توافق رسیده‌ایم خودداری می‌کنم اما به محض اینکه نتایج قطعی شد حتماً به سمع و نظر مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد  خواهیم رساند.

محسنیان با بیان اینکه در شرایط فعلی به صورت هفتگی دو پرواز در مسیر تهران-یاسوج توسط شرکت هواپیمایی ماهان برقرار است، گفت: در گذشته ضریب اشغال صندلی هواپیما در این فرودگاه 87 درصد بود این در حالی است که متولیان صنعت هوانوردی به خوبی می‌دانند که این میزان ضریب اشغال صندلی در صنعت حمل‌ونقل هوایی بسیار قابل‌قبول است.

وی تأکید کرد: مهم‌ترین اولویت ما در حال حاضر روزانه کردن پروازهای این فرودگاه است.

به گزارش تین‌نیوز، پس از سقوط هواپیمای ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان در بهمن‌ماه سال 96 برای مدت طولانی پروازهای فرودگاه یاسوج متوقف شد این در حالی است که متولیان و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در جذب ایرلاین‌ها برای برقراری پروازها به دلیل آنچه که شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر نبود ناوگان مناسب این فرودگاه ذکر می‌شود نتوانسته‌اند اقدام به افزایش پروازهای این فرودگاه کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.