| کد خبر: 196173 |

◄ اردبیل آماده توزیع لاستیک در بین رانندگان

توزیع لاستیک ناوگان های درون شهری و برون شهری به‌صورت نرم افزاری و تحت وب انجام می‌شود، حواله‌های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان به‌صورت سیستمی صادر می‌شود.

تین نیوز

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:ب ا توجه به انباشت لاستیک در انبارهای استان رانندگان می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای دریافت لاستیک هرچه سریعتر اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، رضا شیرین‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر تعداد لاستیک های موجود در استان بیش از نیاز رانندگان است و با انباشت لاستیک در استان روبرو هستیم افزود: توزیع لاستیک ناوگان درون شهری و برون شهری بصورت نرم افزاری و تحت وب انجام می شود ، لذا حواله های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان بصورت سیستمی صادر می‌شود.

وی از رانندگان پرتلاش استان خواست جهت اخذ لاستیک ناوگان باری برون شهری با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا واقع در میدان آزادگان اردبیل و ناوگان مسافربری نیز به انجمن صنفی رانندگان مراجعه کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردیبل با اشاره به اینکه رانندگان در شهرستان‌ها می توانند با مراجعه به ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای برای دریافت لاستیک مورد نیاز خود اقدام کنند تصریح کرد: براساس کارکرد و پیمایش خودرو رانندگان از سهمیه دولتی برخوردار می شوند.

شیرین زاده ناوگان های فاقد کارت هوشمند را ناوگان درون شهری برشمرد و گفت: مالگان این ناوگان ها باید به سازمان حمل ونقل شهرداری های شهرستان ها مراجعه نموده و با ثبت نام در آن سازمان و اخد پروانه فعالیت ، کد رهگیری دریافت کنند.

وی تصریح کرد: رانندگان پس از دریافت کد رهگیری می توانند با مراجعه به سایت www.utcms.ir حواله لاستیک مورد نیاز خود را بصورت الکترونیکی دریافت کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردیبل با بیان اینکه مسئولیت توزیع لاستیک برای ناوگان دارای کارت هوشمند با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای است اظهار کرد:لاستیک رانندگانی که فاقد کارت هوشمند هستند از طریق شهرداری ها توزیع می شود.

شیرین زاده مسئولیت تهیه لاستیک وهماهنگی لازم را در این خصوص وظیفه سازمان صنعت معدن وتجارت عنوان کرد واز مالکان ناوگان ها خواست برای سهولت در دریافت لاستیک به دستگاه های ذیربط مراجعه کرده و از هرگونه مراجعه به دستگاه های غیر مرتبط خودداری کنند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.