| کد خبر: 196172 |

◄ مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ستاره دار می شوند

مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از ستاره دار شدن مجتمع های خدماتی و رفاهی در برنامه ریزی و افق سال آینده این سازمان خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل دفتر امور سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از ستاره‌دار شدن مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در برنامه‌ریزی و افق سال آینده این سازمان خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذر بایجان‌غربی، مدیر کل دفتر امور سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سفر به استان آذربایجان غربی در جمع سرمایه‌گذاران و مسئولان مجتمع های خدماتی و رفاهی این استان گفت: عمده تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور امنیت سرمایه گذاری و تسهیل فرایند سرمایه گذاری فعالین این عرصه است.

حمید رضا شهرکی افزود: آذربایجان غربی با توجه به دارا بودن بالاترین مبادی ورود و خروج به کشور و جمعیت و نقاط گردشگری متعدد از ظرفیت و اهمیت بالایی برای سرمایه گذاری در زمینه مجتمع های خدماتی و رفاهی را داراست.

 شهرکی ادامه داد: با توجه به انتقال وظایف ساخت و توسعه راههای روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و وجود حدود سه هزار روستا در استان آذربایجان غربی که عمده آنها دارای مسیرهای گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی هستند، اهمیت سرمایه گذاری در این حوزه و ارائه خدمات حین سفر به مسافران باید در اولویت قرار گیرد.

مدیر کل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: به منظور ایجاد رقابت بین مجتمع های خدماتی و رفاهی و رتبه‌بندی آنها و با توجه به برنامه ریزی و افق سال آینده سازمان تمام مجتمع های خدماتی و رفاهی دارای ستاره خواهند شد تا مسافرین برحسب تعداد ستاره مناسب ترین مجتمع خدماتی و رفاهی را انتخاب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی در مورد وضعیت مجتمع های خدماتی و رفاهی در استان گفت: هم اکنون ۲۲ مجتمع خدماتی و رفاهی در حال بهره‌برداری، ۲۶ مورد در حال احداث و ۵۵ مورد در حال طی مراحل بررسی و استعلام قرار دارد.

 ارسلان شکری با تاکید بر جذب سرمایه‌گذار با توجه به ظرفیت بالای استان در تردد و هم مرز بودن با سه کشور و گذر کریدورهای مهم و دارا بودن ویژگی مهم ورودی اروپا و همچنین جاذبه‌های متعدد گردشگری و طبیعی و تاریخی و آثار ثبت شده ملی و جهانی هم‌چون تخت سلیمان و قره کلیسا و نیز وجود معادن متعدد افزود: وجود مجتمع های خدماتی و رفاهی می تواند نقش بسزایی در کاهش تصادفات و آرامش رانندگان و مسافران در جاده ها داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و مدیر کل و جمعی دیگر از مسئولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی پیش از این نشست به صورت میدانی از قسمتهای مختلف پایانه بار ارومیه بازدید کرد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.