| کد خبر: 196103 |

رسولی:

ظرفیت انتقال بار از شبکه ریلی ۲۰ میلیون تن افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های جمهوری اسلامی ایران موضوع جابه‌جایی بار است و در سیاست‌های کلی برنامه ششم نیز تأکید ویژه‌ای بر اتصال جذب عمده بار به شبکه ریلی شده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های جمهوری اسلامی ایران موضوع جابه‌جایی بار است و در سیاست‌های کلی برنامه ششم نیز تأکید ویژه‌ای بر اتصال جذب عمده بار به شبکه ریلی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید رسولی در حاشیه بازدید از مسیر راه‌آهن ملایر به کرمانشاه ابراز کرد: مدیران راه‌آهن مأموریت دارند مراکز جذب بار را شناسایی کنند که تحقق این کار در سال ۱۳۹۸ هدفگذاری شده و موظف هستیم حدود ۷۰ کیلومتر اتصال مراکز عمده بار را داشته باشیم و با اجرای این خط فرعی، ظرفیت انتقال ۲۰ میلیون تن بار بیشتر از قبل به وجود می آید.

وی افزود: در استان همدان و در شهرستان ملایر با توجه به استعدادها و وجود کارخانه‌های متعدد، با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی این جذب بار انجام می شود.   

رسولی خاطرنشان کرد: دو عامل اصلی تعیین‌کننده ظرفیت قطارها هستند؛ یکی تقاضا برای سفر است که توسط دستگاه‌های مجری نیازسنجی می‌شود و عامل دوم نیز ترافیک مسیر است که به ما اجازه دهد تا بتوانیم قطارهای بیشتری را به یک مسیر اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن افزود: در اجابت تقاضای مردم منطقه، قطار ملایر به تهران به ‌تازگی برقرار شده و استقبال خوبی هم صورت گرفته است و برای تعداد قطارهای کرمانشاه و ملایر به مشهد مقدس تمهیدات خوبی اندیشیده شده و این قطارها یک روز درمیان این مسافت را طی می کنند.

رسولی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مجموعه مدیران و کارکنان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خودشان را خادم مردم و به‌ویژه زائران امام رضا(ع) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌دانند، گفت: در ایام اربعین جابه‌جایی بخشی از زائران کربلای معلی را مجموعه راه‌آهن برعهده دارد و امسال نیز تلاش می‌کنیم به لحاظ کمیت و کیفیت خدمات را بهبود ببخشیم.

وی تصریح کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته به ‌زودی و در روزهای آینده میزبان خیل عظیم زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای حضور در کربلا در این مسیر هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.