| کد خبر: 196100 |

اجرای طرح مسکن ملی در استان تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: طرح مسکن ملی با 1500 واحد در استان تهران آغاز شده است و قطعاً این واحدها در آینده افزایش می‌یابد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: طرح مسکن ملی با 1500 واحد در استان تهران آغاز شده است و قطعاً این واحدها در آینده افزایش می‌یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره ساخت مسکن ملی در استان تهران اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی برنامه‌هایی برای مسکن دارد که یکی از آنها طرح مسکن ملی است و مقرر شده یکصد هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن ملی در سراسر کشور کلنگ‌زنی و ساخته شود. 

وی افزود: در هفته دولت نیز با حضور رئیس‌جمهور مقرر شد 1500 واحد مسکونی در همین قالب در محدوده تهرانپارس ساخته شود. 

تقی‌زاده در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در چه نقاطی از استان تهران قرار است مسکن ملی ساخته شود و شرایط آن چیست؟ گفت: چند نقطه را در استان تهران برای ساخت مسکن در قالب طرح ملی در نظر گرفته‌ایم که مقدمات آن در حال انجام است و در صورت نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود و شرایط ثبت‌نام و دریافت این نوع مسکن نیز از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام می‌شود. 

معاون هماهنگی  امور عمرانی استانداری تهران یادآور شد: در حال حاضر اولویت ما به اتمام رساندن تمامی مسکن‌های مهر و تحویل دادن آن به واجدین شرایط است چرا که ما در پردیس و پرند  تعدادی از مسکن‌مهر باقی مانده که تا پایان سال همه این واحدها تحویل داده خواهد شد تا بتوانیم در استان تهران تعادلی در بحث قیمت مسکن داشته باشیم. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.