| کد خبر: 196038 |

حادثه‌خیز بودن کمربندی یاسوج-اصفهان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه‌خیز بودن کمربندی یاسوج بر اصلاح سرعت‌کاه‌های غیراستاندارد تاکید کرد.

تین نیوز

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه‌خیز بودن کمربندی یاسوج بر اصلاح سرعت‌کاه‌های غیراستاندارد تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، حسین کلانتری پیش از ظهر امروز در نشست طرح جامع حمل و نقل و ترافیک با تسلیت ایام محرم از همه دستگاه‌ها خصوصا پلیس که در برگزاری بهتر و باشکوه عزاداری تاسوعا و عاشورا نقش‌آفرینی داشتند تشکر کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود در این نشست با بیان این‌که بیش‌تر وقت جلسه به ارائه گزارش گذشت، گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها طرح جامع ترافیک مهم و حساس است لذا جلسات را با حساسیت بیشتری دنبال می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار بیشتر کشته شدگان حوادث رانندگی عابرین پیاده است، گفت: این موضوع در دستور کار قرار گیرد و احداث پل‌های هوایی برای تردد بهتر عابران پیاده مورد توجه قرار گیرد و در جلسات بعدی میزان رشد کمی دستگاه‌ها گزارش شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در همه نقاط جهان ماشین، انسان، جاده و تلفات وجود دارد، افزود: جاده‌های استان کوهستانی است لذا استانداردسازی محورها در دستور کار قرار گیرد.

کلانتری بر استفاده از توان همه دستگاه‌ها برای رفع حوادث رانندگی تاکید کرد و گفت: قابل قبول نیست مرکز کهگیلویه و بویراحمد فاقد چراغ عابر پیاده باشد.چراغ عابر پیاده جزء مطالباتم است.

وی با بیان اینکه سیستم پایش تصویری جزء اولویت‌های جدی است، افزود: روشنایی محورهای ورودی استان رضایت‌بخش نیست که در دستور کار قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اولویت استان را محور کمربندی یاسوج_ اصفهان دانست و عنوان کرد: این محور، حادثه‌خیز است، ضمن اینکه شاهد سرعت‌کاه‌های غیراستاندارد به شکل هندسی بدون علائم هشداردهنده هستیم که اصلاح شود. 

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیشترین آمار تلفات رانندگی مربوط به روزهای آخر هفته است که حتما پزشکان متخصص در مراکز درمانی استان مستقر شود.

کلانتری بر نظارت بر محور یاسوج-سپیدان تاکید کرد و گفت: معاون امور عمرانی استانداری استان سال‌ها در عرصه ملی کار عمرانی انجام داده از این فرصت برای بهبود وضعیت جاده‌ها و محورهای استان استفاده شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.