| کد خبر: 196016 |

اعتبارات راهسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با نگاه ملی دیده شود

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: منتقد صنعت خودرو هستم.

تین نیوز

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اعتبارات راهسازی استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس مواصلاتی بودن و نگاه ملی دیده شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، غلام محمد زارعی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای ترافیک استان، افزود: راه های کهگیلویه و بویراحمد ملی بوده و وقتی ثبت تردد چندین میلیونی و ارتباط دهندگی چند استان در یک محور را شاهدیم، این به معنای این است که این محور باید در اعتبارات نیز به شکل ملی دیده شود.

زارعی با تاکید بر اینکه در قبال جان انسان ها مسئولیم، بیان داشت: نباید به اعتبارات استانی بسنده کرد و توجه به بخش ها و محل های مختلف اعتباری لازم است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث رانندگی و اینکه از منتقدان اصلی صنعت خودرو هستم، عنوان داشت: در خیلی از حوادث مباحث فرهنگ ترافیک و مسیرها خلق حادثه می کنند و توجه به این موارد نیز ضروری است.

زارعی با بیان اینکه نگاه بخشی، نگاه مناسبی محسوب نمی شود، گفت: بخشی از مشکلات مربوط به اعتبارات نیست و ضعف های مدیریتی عامل بروز مشکلات می شود.

وی افزود: بیان این مطالب منافی زحمات شکل گرفته نیست، اما باید نگاه تعاملی و همه جانبه با مدیریت مناسب در راستای رفع مشکلات مردم و توسعه زیرساخت ها داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.