| کد خبر: 196006 |

جاده‌های مازندران همچنان زیر بار ترافیک بازگشت مسافران است

ترافیک جاده‌های مازندران که در روزهای قبل از تعطیلات تاسوعا و عاشورا به سمت ورودی‌های این استان بود اکنون و در زمان بازگشت مسافران تغییر کرده و تردد در محورهای خروجی این استان پرحجم و نیمه سنگین است .

تین نیوز

ترافیک جاده‌های مازندران که در روزهای قبل از تعطیلات تاسوعا و عاشورا به سمت ورودی‌های این استان بود اکنون و در زمان بازگشت مسافران تغییر کرده و تردد در محورهای خروجی این استان پرحجم و نیمه سنگین است .

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا ، هراز و کندوان دو محور اصلی استان مازندران هم اکنون در اکثر نقاط زیر بار ترافیک نیمه سنگین و پرحجم هستند و دو جاده باقیمانده سوادکوه و کیاسر هرچند شرایط ترافیکی عادی و روان دارند اما از نظر شرایط جوی به دلیل بارش های پراکنده ، لغزنده است .

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران، گفت : ترافیک در جاده‌های استان پیش از تعطیلات تاسوعا و عاشورا از ۱۷ شهریور آغاز شد و البته مسیر ترافیکی از سمت تهران به سمت مازندران بود. 

مهدی غلامیان افزود: ترافیک پرحجم و سنگین شرایط ویژه چهار محور اصلی مازندران شامل هراز ، کندوان ، سوادکوه و کیاسر بود به طوری‌که در اکثر ساعات این روزها این شرایط تداوم داشت . 

وی ادامه داد: از عصر روز گذشته سه شنبه و زمان برگشت مسافران، جاده های مازندران زیر بار ترافیک  خروجی رفت و این وضعیت در حال حاضر و صبح روز کاری همچنان ادامه دارد. 

به گفته کارشناس راهداری مازندران، هم اکنون تردد در محور هراز محدوده پیچ پرند تا سه راهی چلاو و در محدوده مرزن آباد محور کندوان نیمه سنگین است و در برخی مسیر این جاده ها نیز ترافیک پرحجم اما روان است.

وی وضعیت ترافیک در جاده های سوادکوه و کیاسر استان را عادی و روان گزارش کرده است. 

غلامیان شرایط جوی جاده‌های هراز و کندوان را نیمه ابری اعلام کرد و گفت: همچنین محور سوادکوه و کیاسر به دلیل بارش های پراکنده ، لغزنده است و محدوده هزار چم جاده کندوان و گزنک جاده سوادکوه مه آلود است.

مازندران بیش از ۱۰ هزار کیلومتر جاده دارد و هراز ، سوادکوه ، کندوان و کیاسر جاده های اصلی این استان به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.