| کد خبر: 195955 |

◄ قطار بندر-تهران به مسیر خود ادامه می‌دهد

صبح امروز واگن مسافری قطار بندر-تهران که در خروجی ایستگاه شوراب محور قم دچار مشکل فنی شد.

تین نیوز

صبح امروز قطار مسافری بندر-تهران در محور قم دچار مشکل فنی شد که بعد از رفع مشکل، به حرکت خود ادامه داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ صبح امروز واگن مسافری قطار بندر-تهران که در خروجی ایستگاه شوراب محور قم دچار مشکل فنی شده بود با تلاش ماموران فنی ظرف کم‌تر از یک ساعت مشکل رفع و قطار به سیر خود ادامه داد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد خوشنودی 6 0

    سه سال پیش، طی گزارشی که مستند به دلایلی همچون میزان خرابی های علائمی و خطی، نحوه توزیع خرابی ها، میانگین ،نوع، و علل نقاط تقلیل و چگونگی چینش آنها در محورهای سه گانه طی سالهای اخیر و داده های گراف های سیر و حرکت بود ، به مسئولین وقت،اعلان کردیم که ؛
    « محور گرمسار ، محور ریسک راه آهن در این اداره کل است»
    برنامه ریزی های تعمیر و نگهداری برای محوری که بشهادت دیتای موجود، محور ریسک است، برنامه های ویژه ایست، برای جلوگیری از سانحه، و برای ممانعت از تبدیل ریسک به سانحه و نیز ممانعت از تبدیل سانحه، به، فاجعه!
    این گزارش، هنوز موجود است
    قبلا در مقالات بسیاری ذکر گردیده است که : دادگان، اگر از صحت و سلامت آنها، به روش های مختلف و الگوریتم های پاکسازی دیتا، مطمئن شویم، دروغ نمی گویند
    داده ها، نه سفارش قبول می کنند و نه می توان از آنها بسود یا زیان کسی، گزارش غلط گرفت، آنها، مثل شواهد و مدارک خدشه ناپذیرند در دست کسانی که کار با آنها و بسخن در آوردنشان را، بلدند
    این گزارش ها موجودند(حتا اگر نادیده گرفته شده باشند).
    چند سانحه اخیر در محور ریسک ریلی، دور از انتطار نبود
    نکته مهم تر اینکه محور ریسک بودن یک محور، دلیلی بر وجود امنیت صددرصد در سایرمحورها، نقاط یا بلاکها نیست
    در همین گزارش مستند، چند بلاک از سایر محورها هم بعنوان بلاک های ریسک و حتا نقاطی تحت عنوان نقاط ریسک ،قید شده است.
    خوشبختانه سوانح اخیر، با تلاش مهندسین و تکنیسین ها و پرسنل تلاشگر ریلی، به فاجعه تبدیل نشده است اما
    همانگونه هر روز در پیامهای ایمنی می خوانیم:
    حادثه، خبر نمی کند!
    تبدیل سانحه به فاجعه نیز، دقیقا همینطور است.
    با آرزوی قبولی عزاداری های همه عزیزان و همکاران در عاشورای حسینی و ایام سوگواری سیدالشهدا امام حسین ع

  • احمد خوشنودی 0 0

    شناسایی محورها، بلاک ها و نقاط پر ریسک، برای تامین سلامت سیر و حرکت و جلوگیری از سوانح، در همه نواحی،امری ضروریست که در نهایت می تواند به ایجاد نقشه ریسک ریلی در راه آهن منجر شود
    با داشتن نقشه های ریسک ریلی داده محور، می توان نقاط خطرپذیر را روی نقشه ریلی، مشخص نموده ،آنها را با داده های دریافتی، به روز رسانی کرد. نواحی مختلف می توانند بر اساس آمار و داده های دریافتی، این گلوگاه های ریسک را مشخص کنند.

  • احمد خوشنودی 8 0

    همکاری همه نواحی راه آهن،برای تعیین و تشخیص نقاط ،بلاکها و محورهای ریسک ریلی، می تواند باعث ایجاد نقشه ریسک ریلی در سرتاسر شبکه ریلی شود، نواحی مختلف می توانند با استفاده از اطلاعات، دیتا و آمارها پ تاریخچه سوانح ،و داده های به روز شده، گلوگاههای ریسک پذیر را در شبکه ریلی تعین نموده و این نقاط را،با داده های حاصل از شبکه نت ریلی، به روز آوری نمایند
    ایجاد نقشه ریسک ریلی، یکی از فاکتورهای مهم در پیشگیری، ترمیم و رفع خرابی ها و نهایتا سوانح و حوادث است