| کد خبر: 195925 |

استقرار ۲۶۰ آتش‌نشانان در تهران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از استقرار ۲۶۰ آتش‌نشان در ۸۹ نقطه پایتخت در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

تین نیوز

 سخنگوی آتش‌نشانی تهران از استقرار ۲۶۰ آتش‌نشان در ۸۹ نقطه پایتخت در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان، در روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی تهران مانند سنوات گذشته تمام تلاش خود را برای تأمین ایمنی سوگواران سید و سالار شهیدان به کار می‌بندد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به آماده‌باش آتش‌نشانان 130 ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در شهر تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: آتش‌نشانان در این دو روز با استفاده از 72 دستگاه خودروی سبک و سنگین و 17 دستگاه موتورسیکلت در 89 نقطه پایتخت مستقر می‌شوند.

به گفته ملکی، این استقرارها در معیت 260 آتش‌نشان صورت می‌گیرد و از ابتدای روز تا پایان مراسمات و عادی شدن تردد در معابر ادامه خواهد یافت.

وی از شهروندان خواست مانند همیشه با نیروهای امدادی مخصوصاً آتش‌نشانان همکاری خوب و لازم را داشته باشند و در صورت رؤیت خودروهای آتش‌نشانی، مسیر تردد را برای آن‌ها باز کنند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران یادآور شد: شهروندان در صورت بروز حوادث احتمالی ضمن حفظ خونسردی، از محل حادثه فاصله گرفته و مراتب را به نیروهای مستقر در معابر یا سامانه 125 اطلاع دهند هم‌چنین در دسترس نگه‌داشتن خاموش‌کننده‌های دستی نیز از موارد حائز اهمیت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.