| کد خبر: 195924 |

شناسایی 49 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از شناسایی ۴۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

تین نیوز

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از شناسایی ۴۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ مورد برطرف شده و ۳۹ مورد دیگر باقی مانده که در زمینه اصلاح آن‌ها اقدامات لازم و اساسی انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مسعود امامی یگانه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل اظهار داشت: برای این‌که بتوانیم کنترل و نظارت بر جاده‌های استان را افزایش دهیم تلاش و جدیت بر این است تا گشت‌های کنترل نامحسوس را در محورهای مواصلاتی تقویت کنیم و زمینه برای کاهش تخلفت و حوادث را فراهم آوریم.

وی روزهای پایانی شهریورماه را روزهای پیک مسافر دانست و تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های مختلف مقرر شده تا در زمینه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان قدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از شناسایی 49 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: از این تعداد 10 مورد مرتفع شده و 39 مورد دیگر باقی مانده که در زمینه اصلاح آن‌ها اقدامات لازم و اساسی انجام خواهد شد.

امامی یگانه از نصب علائم راهنمایی و رانندگی و چراغ‌های روشنایی و نیز آشکارسازی سرعت‌گیرها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد و گفت: در ایام باقیمانده از شهریور هماهنگ شده تا دستگاه‌های مدادی نیز حضوری فعال در محورهای مواصلاتی استان داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به پیش‌بینی بارش باراندر سطح استاندر روزهای آینده بیان کرد: انتظار می‌رود رانندگان حتما به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه جدی و لازم را داشته و نکات ایمنی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.