| کد خبر: 195894 |

◄ افزایش ۷درصدی عملکرد باری راه‌آهن هرمزگان

عملکرد بندر شهید رجایی نیز در این مدت سه میلیون و ۹۷۰هزار و ۵۵۶ تن کالا بوده که شش درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، در زمینه عملکردکانتینر نیز اقدام به حمل ۱۵ هزار و ۴۲۶ ( TEU) کرده است.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن هرمزگان، گفت: عملکرد پنج ماهه این اداره کل در زمینه بارگیری سه میلیون و ۲۸ هزار و ۹۸۵ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاه‌های گل‌گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است.

به گزارش تین نیوز روابط عمومی اداره کل راه‌آهن هرمزگان، حسن ماسوری افزود: در زمینه تخلیه نیز به میزان ۵ میلیون و۷۴۱ هزار و ۷۳۲ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)، بندر شهیدرجایی و خطوط تخلیه‌دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است.

در همین مدت عملکرد راه‌آهن هرمزگان به میزان هشت میلیون و ۷۷۰ هزارو ۷۱۷ تن کالا و محمولات بوده که هفت درصد رشد را نشان می‌دهد و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان سه‌میلیارد و ۴۷۸ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۷۱۷ تن کیلومتر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: عملکرد بندر شهید رجایی نیز در این مدت سه میلیون و ۹۷۰هزار و ۵۵۶ تن کالا بوده که شش درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، در زمینه عملکرد کانتینر نیز اقدام به حمل ۱۵ هزار و ۴۲۶ ( TEU) کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.