| کد خبر: 195886 |

گشت‌های کنترل نامحسوس در جاده‌های اردبیل تقویت می‌شود

معاون استاندار اردبیل خبر از تقویت گشت‌های کنترل نامحسوس در جاده‌های اردبیل داد.

تین نیوز

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: گشت‌های کنترل نامحسوس ترافیک جاده‌ای در سطح استان اردبیل تقویت می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود امامی یگانه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان گفت: به منظور نظارت و کنترل بیش‌تر بر جاده‌های مواصلاتی استان گشت‌های کنترل نامحسوس با همکاری دستگاه‌های اجرایی در سطح محور‌های مواصلاتی استان تقویت می‌شود.

او با اشاره به این‌که شهریور ماه به خصوص ایام پایانی این ماه پیک مسافر و ورود گردشگران به استان است، بیان کرد: قرار شد در محور‌های که به نصب علائم راهنمایی و رانندگی و چراغ‌های روشنایی و نیز آشکارسازی سرعت‌گیر‌ها نیاز است، اقدامات لازم توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شود و نیز همه دستگاه‌های امدادی از جمله هلال‌احمر و اورژانس حضور فعال خواهند داشت تا بتوانیم با نظارت و کنترل مطلوب ترافیک جاده‌ای و مدیریت تردد‌ها، تصادفات جاده‌ای را کاهش دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: امیدواریم با رعایت سرعت مطمئنه در رانندگی و توجه به هشدار‌های پلیس شاهد تصادفات و سوانح رانندگی در جاده‌ها نباشیم.

امامی یگانه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۴۹ مورد نقاط حادثه‌خیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل شناسایی شده است که ۱۰ مورد آن مرتفع شده و رفع موارد دیگر با اولویت در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

او به تغییرات جوی و احتمال بارش‌های رگباری و باران و کاهش محسوس دما در روز‌های آتی نیز اشاره و به رانندگان توصیه کرد نکات ایمنی را رعایت کنند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.