| کد خبر: 195853 |

◄ جابه‌جایی بیش از 1774 هزار تن کالا در خراسان جنوبی

بیش از 1774 هزار تن کالا با حدود 113 هزار سفر کامیون و وانت بار در سطح استان خراسان جنوبی جابه‌جا شده است.

تین نیوز

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، گفت: بررسی انجام شده نشان می‌دهد تناژ جابه‌جا شده در 4 ماهه سال 98 نسبت به مدت مشابه سال 97 به میزان یک‌درصد رشد داشته و سفرهای کامیونی نیز نسبت به مدت مشابه سال 97 به میزان دو درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی،  مهدی گرجی افزود: در این مدت بیش از 1774 هزار تن کالا با حدود 113 هزار سفر کامیون و وانت بار در سطح استان به مقاصد درون و برون استان جابه‌جا شده است که عمده کالاهای جابه‌جا شده از مبدأ استان به ترتیب انواع سیمان، انواع سنگ، زغالسنگ، خاک‌معدنی، انواع کاشی و سرامیک، مصالح ساختمانی و ... بوده است.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر 8882 نفر راننده حمل و نقل کالای استان اعم از ناوگان باری در حمل و نقل کالای استان با استفاده از 4991 دستگاه انواع تریلی، کامیون، کامیونت و وانت بار در این حوزه فعال هستند.

گرجی در پایان با اشاره به بازدید صورت پذیرفته در هفته گذشته از پایانه بار، مرکز معاینه فنی، تشکل‌های صنفی و کارخانه سیمان قاین ضمن ابراز رضایت از وضعیت حمل و نقل شهرستان اظهار امیدواری کرد که با تعامل تشکل‌های صنفی و دست‌اندرکاران بخش حمل و نقل و صنعت استان روند رو به رشدی را در پیش گیرد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.