| کد خبر: 195832 |

وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی برای پل کابلی جاده سوادکوه-تهران

برای ساخت پل کابلی جاده سوادکوه-تهران حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است که تا ۳۰ ماه آینده به پایان می‌رسد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: برای ساخت پل کابلی جاده سوادکوه - تهران حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی در حاشیه شروع عملیات اجرایی پل کابلی جاده سوادکوه-تهران با اشاره به شروع عملیات اجرایی پل کابلی در این جاده گفت: با ساخت این پل بخش زیادی از گره کور ترافیکی برداشته می‌شود.

او افزود: برای ساخت پل کابلی جاده سوادکوه-تهران حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است که تا ۳۰ ماه آینده به پایان می‌رسد.

اسلامی با بیان این‌که تا پایان سال ۹۹ در قالب طرح اقدام ملی ۳ هزار کیلومتر راه روستایی در کشور زیر پوشش آسفالت قرار می‌گیرد، گفت: در حال حاضر ۲ هزار کیلومتر از طرح آسفالت راه روستایی در کشور در دست اجرا است که امسال به پایان می‌رسد.

او افزود: مازندران در حوزه راه روستایی با محرومیت‌هایی مواجه است و در این طرح به مناطق محروم در استان‌های کشور از جمله مازندران توجه بیش‌تری می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: توجه به راه‌های اصلی مازندران به‌عنوان یکی از جاده‌های مورد توجه و بهره‌برداری مسافران و گردشگران و راه‌های پرترافیک کشور در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

اسلامی افزود: توسعه بندرامیرآباد از دیگر برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی است و با پیوستن ایران به سازمان اقتصادی اوراسیا، بندرامیرآباد یکی از گذرگاه‌های مهم در این توافق می‌تواند باشد.

او گفت: شبکه ریلی کشور به این بندر متصل شد و باید هر چه سریع‌تر اسکله رورو ریلی نیز تکمیل شود تا بتوانیم از همه ظرفیت این بندر استفاده کنیم.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.