| کد خبر: 195766 |

وزیر راه و شهرسازی به مازندران سفر می‎کند

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم برای دومین بار در یکماه اخیر برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی حوزه راهسازی شنبه هفته آینده به مازندران سفر می‌کند.

تین نیوز

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم برای دومین بار در یکماه اخیر برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی حوزه راهسازی شنبه هفته آینده به مازندران سفر می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی حدود ۲ هزار و۵۰۰میلیارد ریال پروژه راهسازی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

سید محمد نظری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پروژه های افتتاحی را شامل ۵۹ کیلومتر راه روستایی با اعتبار حدود ۴۲۰ میلیاردریال، راه اصلی نکاء- نیروگاه شهید سلیمی به میزان ۲۰ میلیارد ریال و افتتاح باند شرقی کمربندی محمودآباد با اعتباری حدود ۲۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افتتاح ۷ کیلومتر از محور چهار خطه گلوگاه- دامغان در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی مازندران با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی را از دیگر پروژه های افتتاحی در این سفر بیان کرد.

وی اضافه کرد: همچنین همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به مازندران عملیات اجرایی پل اصلی شهر پل سفید در محور چهار خطه قائمشهر- تهران که نقش مهمی برای کاهش گره کور ترافیکی محور دارد با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

به گفته وی قرارداد اجرایی این پروژه با پیمانکار بخش خصوصی منعقد شد که با حضور وزیر عملیات اجرایی آن شروع می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران شروع عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح بهشهر- بندرامیرآباد با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال را از دیگر پروژه های مهم راهسازی دانست که با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی می شود.

هفته گذشته عملیات اجرایی چهار خطه این محور به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار مازندران و معاون بنادر و دریانوردی ایران افتتاح شد.

نظری بازدید وزیر از تقاطع ولی عصر و کمربندی فریدونکنار که با اعتبار حدود ۱۸۰ میلیارد ریال در دست ساخت است را از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه این خطه شمال کشور بیان کرد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن را راه اصلی تشکیل می دهد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.