| کد خبر: 195716 |

◄ رانندگان خطاب به یک مقام صنفی: انتقادات ما موج منفی نیست، واقعیت است

ارسال و پیگیری اخبار واقعی و افشای سیاست‌های از طرف رانندگان موج منفی نیست.

تین نیوز

اگرچه یک مقام صنفی حوزه کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقلی، انتقادات رانندگان از رواج بومی‌گرایی در مراکز توزیع بار را تکذیب کرده و گفته است «رانندگانی که صحبت از بومی‌گرایی می‌کنند، موج منفی در کشور ایجاد می‌کنند» اما رانندگان با رد این اظهارات از مکان‌های توزیع باری نام برده‌اند که در آنها اولویت با رانندگان بومی بوده و حتی در این مورد اعتراضات صنفی نیز صورت گرفته است.

به گزارش تین نیوز، در این زمینه یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای بار در بخش نظرهای کاربران این شبکه خبری در پاسخ به سخنان مدیر اجرایی کانون کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل‌و‌نقل داخلی کشور نوشت: بندر ...از ورودی تا عملیات بارگیری، باسکول، خروج و همگی تحت تاثیر  بومی‌گرایی است.

بیشتر بخوانید:

خداداد بکرانی خطاب «داود فهندژ سعدی» تاکید کرد: جنابعالی سرزده و بدون شناسایی هویت، مثل یک راننده کامیون به بعضی مراکز توزیع بار مراجعه کنید، تا برای شما روشن شود چه بومی‌گرایی و چه بی‌عدالتی هایی رخ می‌دهد.

وی افزود: مستندات زیاد است، اگر خواستید ارایه می‌دهم، ولی حضور جنابعالی در این مکان‌ها، برای اطمینان خاطر الزامی است.

این راننده کامیون در پاسخ به بخش دیگری از سخنان «سعدی» که نقل قول‌های رانندگان مبنی بر تهدید از سوی برخی مقامات به ابطال کارت هوشمند رانندگان در صورت عدم حضور برای تخلیه بار در بنادر جنوبی را غیر واقعی دانسته بود، نیز اظهار کرد: مستند از این واضح‌تر که یکی از مدیران استانی ( نام و نامه این شخص در شبکه‌های اجتماعی موجود است) عیناً نامه‌ای تهدید‌آمیز برای قفل کردن هوشمند رانندگانی که به بندر امام نروند، ارایه کرد؟ حتماً این نامه هم توجه جنابعالی را جلب نکرده  یا به‌دست شما نرسیده است.

علیرضا سمنانی یکی دیگر از فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا نیز در بخش نظرهای کاربران تین نیوز، نوشت: مستندات رواج بومی‌گرایی در تعدادی از مراکز عمده توزیع بار، به‌صورت فیلم و خبر در شبکه‌های اجتماعی، کانال‌های تلگرامی و شبکه خبری تین نیوز موجود است.

این راننده کامیون افزود: در مورد تهدید رانندگان به ابطال کارت هوشمند که از سوی یک مدیرکل مطرح شده نیز نامه مدیرکل مذکور منتشر و در معرض دید کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

سمنانی تاکید کرد: ارسال و پیگیری اخبار واقعی و افشای سیاست‌های متولیان امر حمل و نقل جاده‌ای، از طرف رانندگان موج منفی نیست، احتمالاً این افراد عینکی که برچشم و ذهن دارند نیاز به بازسازی و ترمیم دارد و باید سرشان را از برف بیرون آورده و سرکی بکشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.