| کد خبر: 195656 |

تکمیل تقاطع آذربایجان درگرو تحقق درآمدهای شهرداری ارومیه است

زمانی که برای افتتاح پروژه‌ها از سوی مسئولان مطرح می‌شود تاریخ پیش‌بینی‌شده است و دقیق نیست.

تین نیوز

 عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: هزینه کردن برای پروژه‌ها و تکمیل تقاطع آذربایجان نیازمند بودجه است و تا بودجه شهرداری کامل تحقق نیابد بهره‌برداری از این طرح امکان‌پذیر نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، حسین پناهی  با اشاره به تأخیر در زمان افتتاح تقاطع آذربایجان اظهار داشت: زمانی که برای افتتاح پروژه‌ها از سوی مسئولان مطرح می‌شود تاریخ پیش‌بینی‌شده است و دقیق نیست.

وی با بیان این‌که تکمیل شدن پروژه‌ها منوط به تحقق درآمدهای شهرداری است، گفت: هزینه کردن برای هر پروژه‌ای نیازمند تأمین اعتبار است حتی اگر در چند سال آینده نیز اعتبار لازم تأمین نشود این پروژه‌ها تکمیل نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان این‌که استاندار آذربایجان‌غربی نیز پیگیر این پروژه است ولی صد درصد تکمیل و بهره‌برداری از تقاطع آذربایجان زمان زیادی نیاز دارد، افزود: نبود بودجه موردنیاز برای ادامه روند احداث این پروژه عامل اصلی تکمیل نشدن آن است و به‌همین سبب با کندی احداث می‌شود.

پناهی با اشاره به این‌که بودجه شهرداری ناکافی است، بیان کرد: شهرداری با تلاش‌های بسیار فقط توانست حقوق‌های خود را بروز کرده و معوقات کارمندان شهرداری پرداخت شد و به سبب این‌که دولت تعهدات خود را نسبت به شهرداری عمل نمی‌کند تزریق بودجه برای پروژه‌ها با مشکل مواجه است.

وی با اشاره به این‌که شاید نزدیکی به انتخابات سبب شود برخی از پروژه‌ها سرعت پیدا کنند، تصریح کرد: در این برهه از زمان برخی به دلیل تبلیغات با تأمین بودجه به برخی از پروژه‌ها حرکت بدهند.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر ارومیه، شهرداری و اعضا شورای شهر نیز از روند پیشرفت این پروژه ناراضی هستند.

نوسانات ارزی دلیل راکد ماندن پروژه خط تراموا ارومیه

پناهی با اشاره به پروژه خط تراموا ارومیه اظهار داشت: این پروژه نیز مانند دیگر پروژه‌ها با مشکل نبود بودجه مواجه بوده و تا به امروز فقط  جنبه مطالعاتی این طرح انجام‌شده است.

وی در این باره گفت: نوسانات ارزی سبب شد سرمایه‌گذاران و کارفرمایان و مدیریت شهری ارومیه با مشکل مواجه شده و نتوانند بیشتر از این در طرح خط تراموا پیشرفت داشته باشند.

نواقصات فنی سبب افتتاح نشدن کامل شهربازی چی‌چست

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به دهکده ساحلی چی‌چست افزود: این دهکده به‌سبب داشتن برخی نواقص فنی هنوز به مرحله افتتاح کامل نرسیده است.

پناهی تصریح کرد: محل قرارگیری این شهربازی در کنار دریا و داشتن مشکلات فنی وسایل بازی موجود در آن از دلایلی است که این پروژه را با مشکل مواجه کرده است.

به گفته وی تا مشکلات مالی شهرداری برطرف نشود افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های در دسترس و نیمه‌تمام غیرممکن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.