| کد خبر: 195604 |

◄ اولین پله برقی ساخت داخل در مترو تهران نصب می‌شود

اولین پله‌برقی تولید داخل نیز به‌زودی در ایستگاه میدان امام حسین(ع) نصب می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به این‌که بخش ساختمانی ایستگاه میدان امام‌حسین تکمیل و به پایان رسیده است، گفت: اولین پله‌برقی تولید داخل نیز به‌زودی در ایستگاه میدان امام حسین  نصب می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام، با اشاره به این‌که ایستگاه میدان امام حسین با خطوط ۲ و6 تقاطع دارد، بیان داشت: فعالیت‌های تجهیزاتی و تاسیساتی این ایستگاه‌ در بخش‌های سیگنالینگ و مخابرات، پله‌برقی، تهویه، نصب تابلوهای برق، هواسازها و هواکش‌ها نیز در مرحله نهایی شدن است تا این ایستگاه در آینده‌ای نزدیک برای بهره‌برداری و خدمت‌رسانی به شهروندان آماده شود.

 مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به این‌که به‌زودی ارتباط بین دو سکوی ایستگاه میدان امام‌حسین در خط ۲ و خط6 مترو برقرار می‌شود، گفت: با راه‌اندازی این ایستگاه؛ شاهد تبادل مسافر بین خطوط ۲ و 6 خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه؛ شهروندان جنوب شرقی تهران علاوه بر ایستگاه تقاطعی شهدا که با خط ۴ تقاطع دارد، می‌توانند از طریق ایستگاه تقاطعی امام‌حسین به خط دو مترو نیز دسترسی پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران حومه (مترو) با بیان این‌که بخش سیگنالینگ و کابل‌های مخابراتی این ایستگاه در حال نهایی و تکمیل شدن است، افزود: نصب آخرین پله‌برقی از هشت پله‌برقی این ایستگاه که اولین تولید داخلی در این زمینه است نیز طی چند روز آینده به پایان می‌رسد.

خط ۶ متروی تهران به‌طول ۳۲ کیلومتر و ۲۷ ایستگاه از منطقه دولت‌آباد در جنوب‌شرقی تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پرجمعیتی مانند کیانشهر، بعثت، ۱۷ شهریور، میدان‌خراسان، شهیدمحلاتی، میدان شهدا، میدان امام‌حسین، میدان‌سپاه، میدان هفت‌تیر، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، جلال آل‌احمد، نصر (گیشا)، شهرک آزمایش، مرزداران، اشرفی اصفهانی، پیامبر، شهید ستاری، آیت‌الله کاشانی عبور کرده و به منطقه کن و سولقان واقع در شمال غربی تهران می‌رسد. 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رامین فتحی 0 0

    با سلام و عرض ادب
    حتما برای نگه داشتن حرمت تولید داخل در سال رونق تولید تیتر " اولین پله برقی ساخت داخل" را اصلاح کنید که اشتباهی فاحش و توهین است.
    شرکت فتحی الماس اولین تولید کننده پله برقی در ایران پله های برقی منصوبه در ۹ ایستگاه خط ۳ و ۴ مترو تهران را در سال ۱۳۸۸ تولید و بیش از ده سال است در حال بهره برداری هستند.
    شرکت فتحی الماس کار آفرین نمونه ملی سال ۹۴ و صنعتگر برتر سال ۹۵ و چهره ماندگار سال ۹۶ کشور است.
    از آقای مهندس هاشمی و مهندس درویش بپرسید!!
    تقاضای اصلاح فوری و اطلاع رسانی صحیح از شما را دارم.
    ارادتمند
    رامین فتحی
    مدیرعامل شرکت فتحی الماس