| کد خبر: 195602 |

◄ تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت فرودگاه‌ها و سازمان مدیریت صنعتی به امضا رسید

امروز (11 شهریورماه) تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی و کارشناسی میان مدیران عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان مدیریت صنعتی به امضا رسید.

تین نیوز

امروز (11 شهریورماه) تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی و کارشناسی میان مدیران عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان مدیریت صنعتی به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، این تفاهم‌نامه همکاری، امروز (یازدهم شهریور) به امضای سیاوش امیرمکری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت و ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی رسید.

این تفاهم‌نامه با هدف تعالی سازمانی و توسعه فردی در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان مدیریت صنعتی محورهای متعددی از جمله آسیب‌شناسی وضع موجود در صنعت هوانوردی و فرودگاهی، ارائه خدمات مشاوره‌ای مدیریتی و برنامه‌ریزی از سوی سازمان مدیریت صنعتی به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و تشکیل کانون‌های ارزیابی برای جانشین پروری را شامل می‌شود.

از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه که مدت اجرای آن دو سال است می‌توان به تشکیل کانون توسعه برای توانمندسازی مدیران فعلی شرکت، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی موردنیاز شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حوزه‌های تخصصی و مدیریتی، ارائه مشاوره از سوی سازمان مدیریت صنعتی برای آینده‌پژوهی، آینده‌نگاری، ترسیم و تنظیم طرح‌های معماری سرمایه انسانی و توسعه، آموزش و ظرفیت‌سازی منابع انسانی شرکت و نیز همکاری‌های آموزشی برای تولید محتوا و تأمین استادان برجسته ملی و بین‌المللی اشاره کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.