| کد خبر: 195592 |

◄ جابه‌جایی 57 هزار تن کالا در شهرستان گرمی

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی از جابه‌جایی 57هزار تن کالا در 5 ماهه امسال در این شهرستان خبرداد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی از جابه‌جایی 57هزار تن کالا در 5 ماهه امسال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل، صدیف فرمان در بازدید از شرکت حمل و نقل این شهرستان با بیان این‌که عمده کالاهای جابه‌جا شده گوجه، گندم، سویا و میوه است، گفت: این کالاها توسط 350 ناوگان جهت مصرف عموم به سطح استان و استان‌های هم‌جوار حمل شده است.

وی با اشاره به این‌که دو شرکت حمل ونقل کالا وبار درشهرستان گرمی فعال هستند، افزود: دو پایانه مسافربری نیز در شهرستان گرمی در حال ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند که در پنج‌ماهه نخست امسال 37 هزار و 495 نفر مسافر از پایانه‌های مسافری این شهرستان جابه‌جا شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی در جهت ارتقای ضریب ایمنی راه از به‌کارگیری حدود هزار تن آسفالت سرد و گرم برای لکه‌گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان در مدت یاد شده خبرداد و اظهار کرد: در 5 ماه گذشته راهداران زحمتکش شهرستان گرمی 510 کیلومتر از راه‌های روستایی وشنی را تیغ‌زنی و حریم‌زنی انجام داده‌اند.

فرمان با بیان این‌که جهت اصلاح دید رانندگان 4 هزار و 800 متر مکعب ترانشه‌برداری توسط راهداران این شهرستان انجام شده است تصریح کرد: در 5 ماهه امسال 980 مترمکعب از راه‌روستایی و جاده قدیم شهرستان گرمی ریزش‌برداری شده است.

وی در جهت ارتقای ایمنی محورها خط‌کشی 25 کیلومتر از راه‌های اصلی وفرعی، نصب علایم برروی 60 عدد از گاردریل‌ها و تعویض 89 عدد علائم فرسوده در جاده‌های این شهرستان را یادآورشد و گفت: ایجاد 140 مورد دپوی خاکی در محل پرتگاه‌ها ،تعمیر 250 شاخه گاردریل و اصلاح حفاظ روی پل‌ها توسط راهداران شهرستان گرمی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی با بیان این‌که راهداری این شهرستان مسئولیت نگهداری 970 کیلومتر از راه‌های ارتباطی شهرستان گرمی را برعهده دارد گفت: از این مقدار 118 کیلومتر راه اصلی 70، کیلومتر راه فرعی،737 کیلومتر راه‌روستایی و شنی و 45 کیلومتر نیز راه مرزی است که راهداران پرتلاش این شهرستان با حضور شبانه‌روزی در جاده‌ها در جهت حفظ وصیانت از سرمایه ملی در حال تلاش و فعالیت هستند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.