| کد خبر: 195554 |

باقر نصیری، مهماندار باسابقه شرکت رجا:

◄ مهمانداری شغل شریفی است

رجا با برگزاری دوره‌های تخصصی و مبتدی، مهمانداران خود را برای خدمات‌رسانی مفید و مناسب به مسافران آماده می‌کند و تمام مهمانداران نیز در تلاشند تا سفر خوب و خاطره انگیزی برای مسافران رقم بخورد.

تین نیوز

مهماندار با سابقه رجا، شغل مهمانداری قطار را شغلی شریف می‌داند.

باقر نصیری در گفت‌وگو با تین نیوز با اشاره به 16 سال سابقه کار به‌عنوان مهماندار قطار گفت: اوایل سال 81 وارد مجموعه ریلی شدم و از سال 82 بعد از گذراندن دوره مهمانداری به‌عنوان مهماندار در شرکت سیمرغ مشغول به کار شدم.

وی با این تعریف که مهمانداری شغل شریفی است و نوک پیکان خدمات‌دهی رجا، مهماندار است چرا که اولین نفری است که ارتباط مستقیم را با مسافر برقرار می‌کند، گفت: رجا با برگزاری دوره‌های تخصصی و مبتدی، مهمانداران خود را برای خدمات‌رسانی مفید و مناسب به مسافران آماده می‌کند و تمام مهمانداران نیز در تلاشند تا سفر خوب و خاطره انگیزی برای مسافران رقم بخورد.

نصیری ارتباط مستقیم با مسافران را از مهم‌ترین مسایل شغل مهمانداری قلمداد کرد و گفت:  ارتباط با مسافران از اهمیت زیادی برخوردار است و  این سخت‌ترین بخش کار ماست، چرا که هر مسافری ذائقه خاص خود را دارد و باب دل همه مسافران رفتار کردن، بسیار سخت است.

مهماندار با سابقه رجا برخوردهای قدر شناسانه مسافران را دلگرمی بخش کارکنان قطار دانست و گفت: تشکر مسافران هنگام خروج از قطار خستگی را از تن ما بیرون می‌کند.

نصیری حمل‌ونقل ریلی را ایمن‌ترین مد حمل‌ونقل قلمداد کرد و به مردم توصیه کرد تا از قطار به‌ عنوان یک مسافرت با امنیت بالا، بیشتر استفاده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.