| کد خبر: 19553 |

گنجاندن مشکلات کم‌آبی و راه‌آهن خراسان‌جنوبی در برنامه ششم توسعه

تین نیوز | معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: برای برطرف کردن مشکلات کم‌آبی و راه‌آهن باید این مشکلات را در برنامه ششم توسعه بگنجانیم.
 
محمد حسینی گفت: ایجاد فضای آرام و آرامش روانی در جامعه، نخستین گام در این دولت بود و مهار تورم قدم بعدی دولت بود که این حاکی از مدیریت مناسب کشور است.
 
وی ادامه داد: طرح بزرگ سلامت از کارهای بزرگ دولت است و پایان آن مستلزم اراده‌ی بزرگ ملی است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: دیپلماسی فعال از دیگر اقدامات دولت است که با انجام این کار دولت توانست فضاسازی‌های دنیا علیه ایران را مدیریت کند.
 
حسینی با اشاره به اینکه دولت درصدد رونق اقتصادی کشور است، تصریح کرد: در رونق اقتصادی عوامل متعددی نقش دارند که باید همه‌ی آن‌ها دیده شوند و ایجاد اشتغال نیزبدون رونق اقتصادی ممکن نیست.
 
وی اظهارکرد: در هفته‌ی دولت بیش از 700 طرح و پروژه با سرمایه‌ای بیش از 210 میلیارد تومان افتتاح و در حال افتتاح است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به سفر معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی گفت: دکتر نوبخت از موثرترین عضو کابینه دولت است که با سفر به استان از وضعیت استان و محرومیت‌های موجود از نزدیک آشنا شدند و مصوب شد 8 میلیارد تومان دولت برای آب و فاضلاب به استان اختصاص دهد.
 
حسینی ادامه داد: در این سفر معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس‌جمهور قول داد اعتبارات بیمارستان 200 تختخوابی بیرجند را نیز بصورت صددرصد فراهم کند.
 
وی با اشاره به اینکه برای توسعه‌ی استان، به همکاری نمایندگان با مدیران استان نیاز داریم، گفت: برای برطرف کردن مشکل آب و راه‌آهن استان باید این مشکلات در برنامه ششم دولت دیده شود و اگر بتوانیم این مشکلات را دربرنامه‌ی ششم توسعه بگنجانیم این مشکلات نیز برطرف می‌شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت تجارت در استان اظهار امیدواری کرد توانایی‌ها و پتانسیل‌های بالقوه استان بالفعل تبدیل شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.