| کد خبر: 195466 |

۷۵ پروژه شهری در قم افتتاح شد

۷۵ پروژه مدیریت شهری به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان استانی در قم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

تین نیوز

75 پروژه مدیریت شهری قم امروز با حضور احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بهرام سرمست استاندار قم، مرتضی حیدری فرماندار قم و جمعی از مسئولان استانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، استاندار قم در این مراسم با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار داشت: افتتاح این پروژه‌ها جز در شرایط همدلی و همراهی دولتمردان، اعضای شورای شهر قم و نمایندگان مردم در مجلس حاصل نمی‌شد.

بهرام سرمست با اشاره به تغییر و تحولات ایجادشده در قم طی سال‌های اخیر گفت: نخستین شرط لازم برای همه فعالیت‌ها و اجرای پروژه‌های عمرانی بسترسازی فضای امن و آرام و دوری از حاشیه‌سازی‌های سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: هرکسی که انگیزه خدمت دارد باید هر آن‌چه دارد را بدون منت در اختیار مردم قرار داده و به مردم خدمت‌رسانی کند، تمامی این خدمات برای مردم بوده و از همه‌کسانی که به دنبال خدمت‌رسانی به مردم هستند استقبال می‌کنیم.

 سرمست تأکید کرد: ما نیاز داریم که دولت را درصحنه جهانی کارآمد نشان دهیم، این کارآمدی در استان قم به طرز چشم‌گیری دیده می‌شود.

استاندار قم با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری 75 پروژه مدیریت شهری گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، ترافیکی، فضای سبز، فرهنگی و ورزشی بوده و با اعتباری بالغ‌بر 210 میلیارد تومان اجراشده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه بافت تاریخی شهر قم معضل مهمی است، تأکید کرد: ازنظر قوانین بالادستی همت نمایندگان مجلس را می‌طلبد تا این مشکل حل شود، چراکه برخورد سنت و مدرنیته یک مسئله تاریخی است که باید موردتوجه نمایندگان مجلس قرار بگیرد.

استاندار قم در پایان با اشاره به جایگاه میراث فرهنگی گفت: رفاه و آسایش در اولویت بوده اما مقدمه آن این است که اسناد بالادستی اصلاح شود همچنین در سطح دولت نیز نیازمند پیگیری‌هایی است تا مشکل بافت تاریخی شهر قم مشکل حل شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.