| کد خبر: 195415 |

سرقت 6 میلیارد تومانی علائم ایمنی جاده‌ای در سیستان و بلوچستان

در حوزه راهداری‌ تا شش میلیارد تومان علائم ایمنی سرقت شده است که این مساله نقش موثری در کاهش تصادف می‌توانست داشته باشد.

تین نیوز

‌استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه راهداری‌ تا شش میلیارد تومان علائم ایمنی سرقت شده است که این مساله نقش موثری در کاهش تصادف می‌توانست داشته باشد.

‌به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ‌احمد علی موهبتی در جمع خبرنگاران افزود: رسانه‌ها و احزاب باید به گونه‌ای رفتار کنند که هر کس خلاف قانون رفتار کند درون جامعه و در میان مردم خجالت‌زده باشد.

وی بیان کرد: رسانه‌ها با توجه به اینکه رکن چهارم دموکراسی هستند نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی و شفاف‌سازی دارند.

موهبتی بیان کرد: مهم‌ترین سرمایه یک کشور نیروی انسانی است، لذا نباید اجازه دهیم عده‌ای با رشوه دادن و...، آن‌ها را در کار اشتباه خود سهیم کنند و خودشان آزاد بگردند.

وی گفت: در بحث تعاونی مرزنشینان از سال 92 تا 97 سهمیه مرزنشینان پرداخت نشده است که باید پیش از این موضوع پیگیری می‌شد و مورد هدف رصد رسانه‌ها برای نقد و بررسی قرار می‌گرفت، 250 لیتر سهمیه سوخت مردم است، آنهایی که زندگی عادی دارند، این سهمیه برایشان کافیست آنان که مشکل دارند از این مساله گلایه دارند و عده ای در این راستا منافع می برند؛ برای همین مسئله سوخت حل نمی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: هدف از پرداختن به بحث سوخت و کدینگ، پیشگیری از قاچاق نبود، بلکه نجات جان انسان هایی بود که در جاده‌ها جان خود را از دست می‌دادند و به‌گونه‌ای می‌سوختند که قابل شناسی نبودند.

وی گفت: هر مسئولی، هر ماموری در انجام وظایف محوله تخطی و تخلف کرده در حال مجازات است؛ از نماینده مجلس گرفته، وزیر، وکیل، انتظامی و غیره، هیچ‌کدام حاشیه امن نداشته و با وی برخورد قانونی صورت گرفته است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ‌در سیستان‌ مشکل آب داریم؛ در روستاها باید 640 لیتر تزریق شود اما هم اکنون 700 لیتر تزریق می شود، ولی ‌جواب نمی‌دهد زیرا عده‌ای لوله آب را سوراخ کرده‌اند و آب را سرقت می‌کنند و یا عده‌ای برق دزدی دارند، باید رسانه‌ها در این زمینه قلم بزنند، برای 52 نفر در مسیر هیرمندی که دچار بی‌آبی است پرونده تشکیل شده که آب را سرقت می‌کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    تقریبا/شش/هزارتن/ورق