| کد خبر: 195397 |

سانحه رانندگی در آزاد راه زنجان - قزوین جان راننده را گرفت

برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با حفاظ جاده در آزادراه زنجان - قزوین، یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

تین نیوز

جانشین پلیس‌راه استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با حفاظ جاده در آزادراه زنجان - قزوین، یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی فزود: این حادثه رانندگی بعداز ظهر جمعه هشتم شهریور ماه جاری  در کیلومتر ۹۴ خط شمالی این مسیر ارتباطی پر تردد اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: راننده که زن بود پس از برخورد خودرو با حفاظ جاده به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم فوت کرد و دیگر سرنشین آن نیز که بر اثر ضربه وارده مصدوم شده بود به منظور مداوا و درمان به بیمارستان منتقل شد.

عظیمی تصریح کرد: این سانحه رانندگی به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اتفاق افتاد و لازم است رانندگان هنگام احساس خستگی و خواب از ادامه رانندگی اجتناب کنند و جان خود، سرنشینان و دیگر رانندگان را با خطر مصدومیت و مرگ مواجه نسازند.  

طی هفته گذشته سه نفر در مسیرهای ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند و چندین نفر از رانندگان و سرنشینان خودروها نیز مصدوم و برای مداوا و درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.

در تیر ماه سالجاری (۹۸) ۲۸ نفر از هموطنان و مدت مشابه پارسال (۹۷) نیز ۳۱ نفر در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع تصادف‌های رانندگی جان خود را از دست دادند و در مرداد ماه امسال نیز قریب ۲۵ نفر جان باختند.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.