| کد خبر: 195349 |

طرح‌ ترافیک تابستانی پلیس راهور در کردستان تشدید می شود

رئیس پلیس راهور کردستان گفت:‌ نیروهای پلیس راهور با حضور بیشتر در خیابان‌های شهرهای استان با هدف کمک به روان سازی تردد وسایل نقلیه، اجرای طرح ترافیک تابستانی را تشدید کردند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور کردستان گفت:‌ نیروهای پلیس راهور با حضور بیشتر در خیابان‌های شهرهای استان با هدف کمک به روان سازی تردد وسایل نقلیه، اجرای طرح ترافیک تابستانی را تشدید کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، سرهنگ رمضان نادری اظهار داشت:‌ در شهریور ماه تعداد مسافرت‌های درون و برون شهری افزایش می‌یابد و در این راستا حضور ماموران پلیس راهور برای جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی در معابر اصلی شهرها افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه ماموران راهنمایی و رانندگی در شرایط آماده باش قرار دارند و تعداد گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده نیز بیشتر شده است، افزود:‌ این افزایش حضور در راستای کاهش تخلفات حادثه ساز در مراکز و حاشیه شهرها و روان‌سازی ترافیک در خیابان‌های اصلی شهر صورت گرفته و تا مهر ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور کردستان با بیان اینکه همکاری رانندگان وسایل نقلیه و مردم در اجرای درست این طرح موثر است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با اجرای این طرح امنیت ترافیکی شهروندان و مسافران برقرار شده و شرایطی برای سفرهای بی خطر فراهم شود.

سرهنگ نادری یادآور شد: در این ایام که حجم مسافرت های درون شهری با توجه به نزدیکی فصل بازگشایی مدارس و پایان تعطیلات تابستانی افزایش یافته از شهروندان درخواست می کنیم در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی برای انجام سفرهای خود استفاده کنند تا شاهد ترافیک روان و کم حجم در معابر و میادین اصلی شهرها از جمله سنندج باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.