| کد خبر: 195334 |

۲۰۰ طرح راهسازی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست

مدیر کل راه و شهر سازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ طرح راهسازی در مناطق مختلف استان در دست اجراست.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهر سازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ طرح راهسازی در مناطق مختلف استان در دست اجراست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل  از ایرنا، عبدالمجید نژاد صفوی چهارشنبه شب در حاشیه آئین کلنگزنی مجتمع پزشکان باشت اظهار داشت: این طرح ها در قالب جاده های چهار خطه، راه های اصلی و جاده های های روستایی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست .

وی ساخت جاده گچساران باباکلان، بابامیدان،گچساران به بهبهان، تونل دیل را از جمله طرح های مهم راهسازی استان ذکر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ۲هزار ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته برای تکمیل طرح های راهسازی کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد.

وی بدون اشاره به میزان اعتبارات اختصاص یافته امسال برای طرح های راهسازی استان تصریح کرد: میزان اعتبارات تخصیص یافته به حوزه راهسازی استان امسال نسبت به پارسال ۱۵ درصد افزایش یافته است.

کهگیلویه و بویراحمد حدود ۶ هزار کیلومتر جاده ارتباطی اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۰۵ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۲۳۸ کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز راه روستایی است.

نژاد صفوی همچنین از اختصاص  ۲۷۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های بازآفرینی شهرهای در دهدشت،یاسوج و دوگنبدان خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بازار روز دهدشت ، ساخت پارک محله ای سادات و رادک، ساخت دیوار حائل و پیاده راه محله لبنان،احداث سیل بند هدایت آب‌های سطحی میدان مرکزی شهر دهدشت، روکش آسفالت محوطه بازار روز دهدشت، ساماندهی و کف سازی ورودی محله لبنان، ساخت پل ارتباطی محله سادات به رادک، بازگشایی معبر هشت متری حدفاصل خیابان شهید بشارت تا مسجد بیت العباس، بازگشایی معبر هشت متری خیابان شهید امینی به خیابان بشارت مسکونی و تجاری و چشمه نباتی یاسوج را از دیگر طرح ها اعلام کرد.

وی بیان کرد:طرح مجتمع پزشکان متخصص باشت با ۸۸ میلیارد ریال اعتبار در ۲ ساختمان جداگانه برای پزشکان زن و مرد جنب بیمارستان این شهر اجرا می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با اشاره به احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت در دولت تدبیر و امید گفت: اجرای این طرح تکمیل کننده زیرساخت های مورد نیاز بخش درمان این شهرستان است.

حسین کلانتری ابرازامیدواری کرد: با تکمیل این طرح و امکان سکونت و استقرار پزشکان متخصص در باشت شرایط خدمات رسانی بهتر در حوزه درمان به مردم این دیار فراهم شود.

وی با یادآوری تکمیل بیمارستان مادر و کودک گچساران، بیمارستان بزرگ یاسوج و چندین طرح کوچک و بزرگ حوزه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد خدمات بخش بهداشت و درمان استان را ارزنده توصیف کرد.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز با یادآوری خطرات جاده ای در هنگام سفر بیماران و همراهان آنان برای درمان تکمیل زیرساخت های حوزه سلامت در باشت را از مطالبات به حق مردم دانست.

غلامرضا تاجگردون با بیان این که سفر برای درمان افزون بر سختی بای بیماران باعث افزایش هزینه های درمان نیز می شود از مسئولان خواست تا با تکمیل هر چه زودتر این طرح زمینه خدمات رسانی بهتر به مردم باشت فراهم شود.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.