| کد خبر: 195223 |

◄ موضع کمیسیون عمران مجلس درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی نباید افزایش قیمت بلیت هواپیما بیشتر از 20 درصد به نسبت سال گذشته باشد.

تین نیوز

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی نباید افزایش قیمت بلیت هواپیما بیشتر از 20 درصد به نسبت سال گذشته باشد.

شادمهر کاظم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز در خصوص افزایش نرخ بلیت هواپیما عنوان کرد: ما در طول سال در این رابطه چند جلسه با سازمان هواپیمایی کشوری برگزار می‌کنیم که آخرین جلسه کمیسیون عمران مجلس در ابتدای سال جاری برگزار شد.

وی در ادامه اضافه کرد: افزایش قیمت بلیت هواپیما برای کمیسیون عمران مجلس قابل قبول نبود و در نتیجه خروجی این جلسه به این شکل بود که نباید تعداد بلیت‌های لحظه آخری به صورت شناور باشد تا امکان گران تر عرضه شدن بلیت فراهم شود.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه نباید افزایش قیمت بلیت هواپیما بیشتر از 20 درصد سال گذشته باشد، بیان داشت: این موضوع تا حدودی رعایت شد اما اگر افزایش قیمت‌ها خارج از چارچوب باشد به طور حتم کمیسیون عمران پیگیری خواهد کرد.

او افزود: مراجع نظارتی مانند سازمان تعزیرات و یا سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و واردکنندگان و مجلس که جایگاه نظارتی دارند قطعاً با مواردی که اقدام به افزایش قیمت بدون ضابطه می‌کنند برخورد خواهند کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.