| کد خبر: 195136 |

تکمیل پروژه‌های ترافیکی اولویت شهرداری کرج است

پروژه‌های که به کاهش ترافیک و سهولت تردد مردم کمک خواهد کرد در دستور کار قرار دارد و اولویت شهرداری کرج تکمیل پروژه‌های ترافیکی است.

تین نیوز

 شهرداری کرج گفت: پروژه‌های که به کاهش ترافیک و سهولت تردد مردم کمک خواهد کرد در دستور کار قرار دارد و اولویت شهرداری کرج تکمیل پروژه‌های ترافیکی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علی‌اصغر کمالی‌زاده، شهردار کرج در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح ولایت گفت: این اجرا نقطه عطفی در امور عمرانی استان بوده است و بیش از 50 درصد از این پروژه با اکیپ های امانی انجام شده است.

شهردار کرج با بیان این‌که 100 هزارمتر مکعب خاک‌برداری و شش‌هزار تن آسفالت بخشی از اقدامات سنگین انجام شده در پروژه تقاطع غیر هم‌سطح است، یادآور شد: ارزش ریالی پروژه 480 میلیارد ریال بوده که به صورت صد در صدی توسط شهرداری تخصیص یافته است.

وی افزود: دوهزار و 800 میلیارد تومان بودجه شهرداری در سال جاری است که از این میزان 550 میلیارد اوراق مشارکت است، البته بخشی از این بودجه نیز از منابع شهروندی در طول سال جاری تأمین خواهد شد.

کمالی‌زاده افزود: این کریدوری که مـوازی خیابان شهید بهشتی است با اجرای تقاطع غیر هم‌سطح تاخیر در ورود به تقاطع را کاهش می‌دهد و موجب خواهد شد شاهد روان شدن ترافیک در محدوده حوزه غربی شهر باشیم و پروژه‌های مشابه که به کاهش ترافیک و سهولت تردد مردم کمک خواهد کرد در دستور کار قرار دارد و اولویت شهرداری کرج تکمیل پروژه‌های ترافیکی است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.