| کد خبر: 195081 |

۱۵۷ نقطه حادثه‌خیز مازندران ایمن‌سازی شد

تاکنون ۱۵۷ نقطه حادثه‌خیز مازندران رفع و ایمن‌سازی شد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به وجود ۲۴۲ نقطه حادثه‌خیز در استان، گفت: تاکنون ۱۵۷ نقطه حادثه خیز مازندران رفع و ایمن‌سازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، عباس‌علی نجفی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: 32 پروژه با اعتبار 217 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که 25 پروژه فنی و نظارتی و هشت پروژه راهداری است.

وی افزود: بهسازی و ایمن‌سازی حفظ و نگهداری از راه‌ها وظیفه ما بوده که برای تامین ایمنی راه‌ها اقدامات مناسبی صورت گرفت تا کاربران جاده‌ای سفری ایمن داشته باشند که ساخت دو دستگاه پلیس‌راه گزنگ و سوادکوه در دستور کار قرار دارد.

نجفی بیان کرد: در پنج ماه نخست امسال بیش از سه‌هزار و 700 متر نیوجرسی به‌عنوان جداکننده در محورهای استان نصب  شد. 850 کیلومتر خط‌کشی محورهای اصلی روستایی استان و علائم اخباری و اخطاری نصب شد. هم‌چنین در بحث روشنایی از سه‌هزارو 400 کیلومتر روشنایی در کشور به‌میزان 360 کیلومتر مربوط به مازندران است.

وی با اشاره به اهمیت زیباسازی در حاشیه راه‌ها بیان کرد: جمع‌آوری زباله وظیفه راهداری نیست اما به دهیاران و بخش‌داران جهت زیباسازی اقدام می‌کند تا مازندرانی  پاک را به گردشگران و مسافران معرفی کنیم.

مدیرکل راهداری مازندران با بیان این‌که هفت شرکت ترانزیتی  در استان فعال است، گفت: پنج شرکت در بخش کالا و دو شرکت مسافری است و 128 شرکت فعال باربری، 204 شرکت مسافربری شامل 160 دستگاه اتوبوس و 113 مینی‌بوس فعال است.

وی با اشاره به خسارت سیل به راه‌های استان گفت: سیل مهر97 حدود243 میلیارد تومان و سیل اسفند 97 و فروردین و اردیبهشت 98 حدود 296 میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

وی گفت: 242 نقطه پرحادثه در استان وجود داشت که اکنون به 157 نقطه رسید. بیش از هفت هزار و 500 تن عملیات آسفالت در شریان‌های استان و 13کیلومتر روکش آسفالت، 76 هزار و 200 متر مربع لکه‌گیری راه‌های شریانی اجرا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.