| کد خبر: 195080 |

محسن هاشمی: با هزینه شخصی به چین رفتم

رئیس شورای شهر تهران به سایر شوراهای سراسر کشور توصیه کرد که شیوه و روش شورای شهر تهران را مبنای کاری خود قرار دهند.

تین نیوز

 رئیس شورای شهر تهران به سایر شوراهای سراسر کشور توصیه کرد که شیوه و روش شورای شهر تهران را مبنای کاری خود قرار دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان یکصدو شصتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این‌که تلاش می‌شود در سال سوم شورای شهر تهران اقدامات موثرتری در هیئت رئیسه انجام شود، 

هاشمی در ارتباط با این‌که اعلام می‌شود که انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران سیاسی بوده است، گفت: البته نمی‌توان عنوان کرد که شورا سیاسی نباشد اما درصدد سیاسی این شورا کم است.

وی هم‌چنین هم‌دلی و ارتباط موثر اعضای شورا شهر تهران در این دوره را یکی از محسنات پارلمان محلی دانست و گفت: البته انتقاداتی هم وجود دارد اما سعی می‌کنیم از آن مسائل به خوبی عبور کنیم.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه به سایر شوراهای سراسر کشور توصیه کرد که شیوه و روش شورای شهر تهران را مبنای کاری خود قرار دهند.

هاشمی هم‌چنین با اشاره به اخذ 18 رأی از 21 رأی اخذشده در جلسه امروز و انتخاب وی به عنوان رئیس شورای شهر تهران، تصریح کرد: تلاش خواهم کرد تا در این دوره نظر آن سه عضوی که به بنده رأی ندادند را جذب کنم.

وی درباره اولویت‌های شورا در سال سوم نیز گفت: هم‌چنان حمل‌ونقل و موضوع آسیب‌های اجتماعی به عنوان اولویت‌های مدیریت شهری است و باید به آن توجه شود.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به حضورش در شهر اورومچی در تعطیلات تابستانی شورای شهر تهران، گفت: این شهر در شمال غربی کشور چین مستقر است و در واقع فعالیت‌های موثری را در حوزه حمل‌ونقل و مترو دارد و در واقع در تعطیلات تابستانی بنده سفری را به این شهر داشتم و بازدیدهایی را نیز از بخش‌های مترو این شهر داشتم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا هزینه‌های این سفر شخصی بوده یا از طرف مدیریت شهری تأمین شده است گفت: هزینه‌ها کاملا شخصی بودند که البته بنده دو سه روز در این شهر حضور داشتم و در واقع بیش‌تر موضوع تفریحی بوده است تا کاری.

وی هم‌چنین در خصوص احکام صادر شده برای برخی از اعضای شورای شهر تهران گفت: در ارتباط با حکم صادره برای خانم فخاری حکم وی قطعی نیست و در واقع باید با قاضی مربوطه صحبت کنیم.

رئیس شورای شهر تهران هم‌چنین در خصوص حکم صادره برای میرلوحی نیز گفت: بهتر است درخصوص این مسائل صحبت نکنیم و در فضایی آرام موارد را شخصا پیگیری خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.