| کد خبر: 195069 |

◄ «ایران‌ایرتور»: آقای پژمانفر دلواپس جیب دوستان ناکامش است

شرکت ایران ایرتور اعلام کرد: شرکت مورد نظر آقای پژمانفر به امید پایین آمدن قیمت در مزایده پنجم شرکت نکرده و منتظر مزایده ششم بوده‌اند.

تین نیوز

اخیراً نصراله پژمانفر نماینده مردم مشهد در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه درباره «واگذاری ایران ایرتور» به مواردی اشاره کرده که از نظر وی تخلفات فروش این شرکت هواپیمایی بوده است. در پاسخ به این نامه، شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به جوابیه‌ای داده است.

به گزارش تین نیوز، در جوابیه شرکت هواپیمایی ایران ایرتور آمده است؛ چندی است که آقای پژمانفر هر هفته مطلب غیرواقع درباره نحوی واگذاری ایران ایرتور منتشر می‌کند این در حالی است که از ابتدای امر شرکت ایران ایرتور از ایشان دعوت کرده بودند که به جای جنجال‌های مطبوعاتی و وارد کردن اتهامات واهی، مدارک و مستندات خود را به مراجع قانونی قرار دهند گرچه درخواست ایران ایرتور بارها و بارها انجام گرفت اما مؤثر واقع نشد.

در ادامه این جوابیه اعلام شده است؛ اینکه ایران ایرتور با انتشار نامه‌ای به آقای پژمانفر در سال 94 پس از واگذاری به وزیر وقت اقتصاد و دارایی نامه نوشته‌اند افکار عمومی را به قضاوت می‌طلبد که آیا ایشان نگران عدم واگذاری ایران ایرتور به شرکت تکا (شرکت مستقر در مشهد) بوده یا نگران تضییع حقوق بیت‌المال؟ این در حالی است که شرکت مورد نظر آقای پژمانفر با اینکه طبق اذعان ایشان در این نامه واقف به شروط به مراتب سهل تر مزایده چهارم بوده‌اند اما به امید پایین آمدن قیمت در مزایده پنجم شرکت نکرده و منتظر مزایده ششم بوده‌اند.

001 (3)

002 (2)

 

جوابیه ایرتور (1)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.