| کد خبر: 195048 |

◄ تشکیل کمیته ویژه هماهنگی احداث آزادراه قم-سلفچگان- راهجرد

کمیته ویژه هماهنگی احداث آزادراه قم-سلفچگان- راهجرد تشکیل شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: برای هماهنگی و تسریع در احداث کنارگذر آزادراهی قم- سلفچگان- راهجرد تشکیل کارگروه و کمیته ویژه در دستور کار قرارگرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی قم، حسن صبوری در جلسه هماهنگی احداث آزادراه قم- سفلچگان- راهجرد که با حضور بهرامی معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های وزارت راه و شهرسازی در دفتر معاون امور عمرانی استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: احداث آزادراه قم- سلفچگان- راهجرد به مطالبه استانی تبدیل‌شده است و هرچه سریع‌تر باید وارد فاز اجرایی آن شد.

وی افزود: در حال حاضر کمربندی امام‌علی(ع) قم اشباع‌شده و شهر قم نیازمند یک کنارگذر جدید و با استاندارد است.

وی با اشاره به این‌که در هفته دولت شاهد کلنگ‌زنی این طرح خواهیم بود، تاکید کرد: در راستای هم‌افزایی و تسریع در کار، تمام دستگاه‌های زیربنایی و خدمات رسان در حوزه راه، در این طرح همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: هر اداره، فردی مسئول، پاسخگو و تام‌الاختیار را معرفی کند تا بتوان در جلسات و کارگروه ویژه این طرح تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی قم بابیان این‌که متولی راه صرفا این اداره کل نیست، تاکید کرد: راه بخشی از طرح‌های ملی است و باید نگاه و رویکرد فرادستگاهی در احداث و توسعه آن داشت.

وی بابیان این‌که کشاورزی، صنعت و تولید به راه وابسته است، تصریح کرد: به‌طورمعمول هرجا راه وجود داشته است شاهد توسعه بوده‌ایم و  اگر راه وجود نداشته باشد توزیع ثروت اتفاق نمی‌افتد و شاهد رشد و توسعه نامتوازن در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

صبوری بابیان این‌که مالکیت راه با بخش دولتی و حاکمیتی است و متعلق به بخش خصوصی نیست، خاطرنشان کرد: برخورد، تعامل و احترام به سرمایه‌گذاران موجب مشارکت بخش خصوصی در احداث و توسعه راه می‌شود.

وی اظهار داشت: اخذ عوارض، احداث مجتمع‌های بین‌راهی و غیره موجب برگشت سرمایه و دارایی سرمایه‌گذاران خواهد شد و در این خصوص باید با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تعامل ویژه‌ای اتخاذ کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.