| کد خبر: 194905 |

◄ طرح زیرگذر استاد معین وارد مرحله نهایی می‌شود

پیشرفت طرح احداث تونل- زیرگذر خیابان استاد معین از برنامه زمان بندی تدوین شده پیش افتاد.

تین نیوز

پیشرفت طرح احداث تونل- زیرگذر خیابان استاد معین از برنامه زمان بندی تدوین شده پیش افتاد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث تونل- زیرگذر خیابان استادمعین با اعلام پیشرفت ۵۵ درصدی این پروژه، میزان پیشرفت کاراجرایی را جلوتر از برنامه زمان بندی شده دانست و گفت: تاکنون نیمی از عملیات حفاری بخش تونلی پروژه که از زیر خیابان آزادی عبور می‌کند، به اتمام رسیده و پیش بینی می‌شود این تونل از پایان شهریور امسال وارد مرحله لاینینگ نهایی شود.

وی افزود: هشتمین تونل ترافیکی پایتخت از زیر حجم گسترده شبکه تاسیسات شهری و همچنین کانال جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی عبور می‌کند. عبور از روی تونل خط ۴ مترو را از دیگر پیچیدگی‌های فنی این پروژه است. تونل- زیرگذر خیابان استاد معین، یکی از حساس‌ترین پروژه‌های تونلی شهر تهران به شمار می‌آید و همانند سایر پروژه‌های تونلی پایتخت که در سال‌های اخیر به بهره برداری رسیده اند، به صورت آب بند کامل احداث خواهد شد.

صبوری گفت: تقویت و افزایش نیرو‌های فنی و اجرایی، افزایش ماشین آلات و تصمیم گیری به موقع در خصوص تصویب طرح‌های تکمیلی پروژه شامل جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی، دیوار نما از عوامل مهم تسریع عملیات اجرایی پروژه است. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه، به صورت مستمر از طریق برگزاری جلسات بازدید هفتگی پایش می‌شود.

با بهره برداری از این زیرگذر تونلی، علاوه بر اتصال معابر شمالی و جنوبی خیابان آزادی، از ترافیک کندرو‌های خیابان و میدان آزادی کاسته می‌شود و وضعیت تردد در مسیر‌های امتداد بلوار استاد معین بهبود می‌یابد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.