| کد خبر: 194899 |

◄ نخستین سفر کشتی بوشهر - قطر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نخستین سفر کشتی بوشهر-قطر همزمان با هفته دولت خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نخستین سفر کشتی بوشهر-قطر همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: کشتی گراند فری به عنوان کشتی پیش بینی شده برای مسیر بوشهر-قطر و بالعکس، دوم شهریور سفر خود را از بندر بوشهر به مقصد بندر حمد کشور قطر را آغاز می‌کند.

سیاوش ارجمندزاده افزود: در این سفر دریایی ، امکان حمل انواع بار در قالب پالت و کانتیتز از جمله کانتینر‌های یخچالی فراهم است و فعالان اقتصادی سراسر کشور می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی گفت : با توجه به هزینه زیاد حمل و نقل هوایی پیش بینی شده است کشتی گراند فری با ایجاد تسهیلات در زمینه حمل بار افق تازه‌ای را فراروی مراودات تجاری ایران و قطر با محوریت استان بوشهر بگشاید.

ارجمندزاده افزود : با توجه به روند مناسب صادرات ایران به قطر ، پیش بینی شده است حجم صادرات کنونی به این کشور  به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

وی گفت : در آینده‌ای نزدیک زمینه حمل و نقل مسافر نیز در محور بوشهر-قطر از طریق کشتی گراند فری فراهم می‌شود که این مهم رونق بخش گردشگری استان خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: این کشتی دارای 144 متر طول، 26 متر عرض، 500 تخت در قالب 250 اتاق و یکهزار و 300 صندلی است که در پنج کلاس به جابه جایی مسافر می‌پردازد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.