| کد خبر: 194861 |

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در آستانه 31 مرداد روز صنعت دفاعی در بازدید از سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در شهر یزد

◄ عدم نیاز به بیگانگان در حوزه ساخت و تولید تجهیزات صنعت دریایی

​ فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: مجموعه کارکنان صنایع دریایی وزارت دفاع مجموعه جوان، خوش فکر، خلاق و آینده‌داری هستند که قطعاً نقش خود را در رشد و بالندگی کشور در صنعت دریایی به خوبی ایفا کرده‌اند.

تین نیوز

 فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: مجموعه کارکنان صنایع دریایی وزارت دفاع مجموعه جوان، خوش فکر، خلاق و آینده‌داری هستند که قطعاً نقش خود را  در رشد و بالندگی کشور در صنعت دریایی به خوبی ایفا کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه 31 مرداد روز صنعت دفاعی در بازدید از  سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در شهر یزد اظهار داشت: مجموعه کارکنان صنایع دریایی وزارت دفاع مجموعه جوان، خوش فکر، خلاق و آینده‌داری هستند که قطعاً نقش خود را  در رشد و بالندگی کشور در صنعت دریایی به خوبی ایفا کرده‌اند.

امیر خانزادی با اشاره به مفهوم  امنیت به‌عنوان یک موضوع بسیار پیچیده و با اهمیت در همه کشورها گفت: وظیفه اصلی برقراری امنیت برای انجام مجموعه گسترده‌ای از فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی به‌عهده دولت‌هاست تا حدی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند امنیت اگر نباشد تمامی دستاوردهای بشری دست‌نیافتنی است.

وی در همین موضوع اضافه کرد: اگر امنیت نباشد فعالیت‌های اقتصادی و توسعه های مرتبط با آن امکان‌پذیر نیست و زیرساخت‌های اجتماعی، مدنی و همه آن چیزی که یک کشور برای پیشرفت و ترقی و توسعه به آن نیازمند است دست نیافتنی می‌شود.

امیر خانزادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی بیش از چهار دهه است که ملت ما طعم امنیت را در بالاترین سطح آن چشیدند و اگر نگاه به برخی از کشورهای همسایه و منطقه مانند سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان داشته باشیم به خوبی می‌توانیم این مهم را دریابیم؛ کسانی که به این کشورها سفر کرده‌اند و یا مدتی در آن‌جا اقامت داشتند بعد از بازگشت به ایران ارزش امنیت کشورمان را به خوبی احساس می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم در کشوری زندگی می‌کنیم که امنیت در آن در سطح بسیار بالایی بر قرار است و با وجود همه فشارها، تهدید ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و ایادی آن‌ها در منطقه کشور ما در امنیت بسیار خوبی قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به ویژگی‌های منطقه غرب آسیا و اهمیت آن در سطح جهانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای دنیا از لحاظ موقعیت جغرافیایی و ژئوپلیتیکی اهمیت بسیاری دارد.

وی ادامه داد: ایران از لحاظ دسترسی به آب‌های آزاد موقعیت ویژه‌ای را دارد و به‌همین دلیل منطقه غرب آسیا و ایران همواره مورد توجه استکبار جهانی بوده است و این در حالی است که  از انقلاب دغدغه‌ای برای آن نداشتند زیرا تا پیش از انقلاب ایران همواره تحت تسلط استکبار جهانی بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی همه چیز فرو می‌ریزد و آنها ایران را که یک جزیره ثبات برایشان بود از دست دادند.

دریادار خانزادی در ادامه با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی گفت: استکبار جهانی از همان لحظات ابتدایی پیروزی انقلاب تلاش بسیاری کرد تا انقلاب را از مسیر اصلی خود دور کند و با ترور و تحمیل جنگ این هدف را دنبال می‌کردند اما به برکت رهبری مقتدر امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نتوانستند در  ایستادگی ملت ایران خلل ایجاد کنند و بنابراین اساس  موفق نشدند به اهدافشان برسد.

 دریادار خانزادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص راهبردی بودن نیروی دریایی ارتش و این‌که باید نیروی دریایی در شان انقلاب اسلامی ساخته شود اظهار داشت: ساخت یک نیروی دریایی در تراز انقلاب اسلامی ابعاد متعددی دارد، یکی از این ابعاد تولید تجهیزات است در این خصوص فرمانده معظم کل قوا همواره بر تولید تجهیزات در داخل کشور تاکید داشتند و دارند و بر همین اساس ساخت زیر دریایی‌های کلاس غدیر آغاز شد و سال گذشته زیردریایی کلاس متوسط فاتح با مجموعه‌ای از توانمندی‌ها در مجموعه صنایع دریایی کشور و به‌ویژه مجموعه صنایع دریایی وزارت دفاع با هدایت و مدیریت امیر دریادار رستگاری و نیروهای ارزشی و کارکنان جوان و آینده‌دار این سازمان رخ داد.

 

photo_2019-08-21_13-36-52

وی دستاوردهای استراتژیک و ویژه صنایع دریایی در سال‌های اخیر را بسیار راهبردی و بازدارنده دانست و گفت: در بازدید امروز از این مجموعه شاهد پیشرفت‌های بسیاری بودیم که بیش از تصور ما بود و ما را با یک چهره جدید و توانایی‌های بالایی از مجموعه صنعت دریایی کشور آشنا کرد که این توانمندی‌ها  کشور را از بیگانگان در حوزه ساخت و تولید تجهیزات دریایی بی‌نیاز کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه تسلیحاتی که در مجموعه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تولید می‌شود  توانمندی  نیروی دریایی را دوچندان  کرده و همگان به این رشد و بالندگی اذعان دارند.

photo_2019-08-21_13-36-55

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.