| کد خبر: 194731 |

در پنج ماهه اول سال جاری انجام شد؛

◄ اعزام و پذیرش بیش از 350 هزار مسافر از فرودگاه آبادان

مدیر فرودگاه آبادان در جریان بازدید شهردار آبادان گفت: با توجه به قرار گرفتن فرودگاه در سایت توریستی بزرگترین منطقه آزاد ایران زیباسازی بلوار ورودی و دیگر نقاط آن در اولویت قرار دارد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه آبادان در جریان بازدید شهردار آبادان گفت:در پنج ماهه اول سال جاری بیش از 359 هزار مسافر در فرودگاه آبادان اعزام و پذیرش شده‎اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه آبادان، پروانه سهرابی در بازدید شهردار آبادان گفت: با توجه به قرار گرفتن فرودگاه در سایت توریستی بزرگترین منطقه آزاد ایران، چشم‎انداز بسیار مثبتی را می‎توان برای آن در نظر گرفت که نیاز به همکاری و تعامل با سازمان‎ها و ارگان‎های مختلف دارد.

وی گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‎های فرودگاه آبادان و با توجه به انتظارات مردم منطقه از فرودگاهی با این پیشینه مثبت، زیباسازی محیطی فرودگاه نقش بسزایی در رونق شهر و منطقه خواهد داشت و سود غیرمستقیمی را در شریان‎های اقتصادی منطقه وارد می‎کند.

وی در مورد روند افزایش پروازها در سال جاری گفت: همکاری و تعامل شرکت‎های هواپیمایی افزایش 41 درصدی پروازها در پنج ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل را به دنبال داشت اما کمبود فضای ترمینال در پروازهای همزمان، شرکت‎های هواپیمایی، مسافران و کارکنان فرودگاه را با مشکل مواجه می‎کند.

مدیر فرودگاه آبادان با اشاره به تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها در مورد پیگیری موضوع زیباسازی و اصلاح ساختار فیزیکی ورودی تصریح کرد: عمران، زیباسازی محیطی، نورپردازی و احیا فضای سبز فرودگاه به عنوان مرکز ورودی هر منطقه بی شک نقش بسزایی در تحقق اهداف خواهد داشت که تاثیر و تبعات این عمران به یقین در جذب سرمایه‎گذاران در فرودگاه و منطقه و در نهایت درآمدزایی قابل تامل است.

پروانه سهرابی با اشاره به اینکه در پنج ماهه اول سال جاری بیش از 359 هزار مسافر در فرودگاه آبادان اعزام و پذیرش شده‎اند، گفت: این آمار مسئولیت همه سازمان‎ها و ارگان‎ها را نسبت به ارائه خدمات از جمله رفاهی و بصری دو چندان می‎کند که یکی از راه‎های تحقق این مهم زیباسازی محیطی و احیا فضای سبز است و شهرداری نقش مهمی در این زمینه دارد.

همچنین حسین حمیدپور، شهردار مرکزی آبادان، با اشاره به نواقص ساختار ظاهری ورودی فرودگاه و ظرفیت و قابلیت‎های موجود برای توسعه آن گفت: فرودگاه آبادان در این منطقه جایگاهی راهبردی دارد و تغییر شکل درگاه ورودی، بلوار ورودی، پارکینگ خودرویی و شرایط فضای سبز فرودگاه را لازم و ضروری است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.