| کد خبر: 194669 |

مدیر عامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور؛

◄ مجهز شدن 90 درصد مراکز معاینه‌فنی‌به تجهیزات معاینه‌فنی «برتر»

مدیر عامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از مجهز شدن 90 درصد مراکز معاینه‌فنی کشور از امروز به تحهیزات معاینه‌فنی «برتر» خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از مجهز شدن 90 درصد مراکز معاینه‌فنی کشور به تجهیزات معاینه‌فنی «برتر» خبر داد و گفت: 10 درصد باقیمانده نیز به علت کمبود منابع مالی نتوانسته‌اند به این تکنولوژی مجهز شوند.

سعید قیصر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تین نیوز، با اشاره به این نکته که تجهیزات همه مراکز معاینه‌فنی کشور به‌روزرسانی شده است، اظهار کرد: با تقویت سامانه معاینه‌فنی در کشور، از این پس شرایط صدور برگه معاینه‌فنی تمامی مراکز در کشور تسهیل خواهد شد.

وی علت عدم توانایی صدور برگه معاینه‌فنی برتر در 10 درصد از مراکز را، نبود تجهیزات کافی دانست و خاطرنشان کرد: هزینه تجهیز مراکز معاینه‌فنی به دستگاه‌های معاینه‌فنی برتر را صاحبان مراکز تامین می‌کنند.

قیصر در واکنش به خبر قطعی مکرر سامانه سیمفا که موجب نارضایتی مراجعان در برخی شهرها شده بود، افزود: در مقطعی به دلیل برخی اختلاف نظرات با پلیس، شاهد قطعی در سامانه سیمفا بودیم که خوشبختانه با همراهی پلیس مشکلات از میان برداشته شد.

قیصر ابراز داشت: چنان‌چه یک تا دو هفته پیش در ارتباط با معاینه‌فنی در کشور سوال می‌کردید به پاره‌ای از مشکلات اشاره می‌شد اما امروز حمایت جدی پلیس از سامانه سیمفا مسائل را از میان برداشته و دیگر هیچ‌گاه مشکلی را در سامانه شاهد نخواهیم بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.