| کد خبر: 194635 |

بهسازی ۱۳ راهدارخانه بین‌راهی آذربایجان‌شرقی

رئیس اداره فنی راهداری آذربایجان‌شرقی از بهسازی ۱۳ راهدارخانه بین‌راهی آذربایجان‌شرقی خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۳ راهدارخانه بین راهی در استان بهسازی شد و سه راهدارخانه نیز در مرحله مکان یابی برای احداث است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، غلامرضا رسول‌زاده افزود: این راهدارخانه ها برای استقرار و ارایه خدمات بهتر در ایام مختلف سال به نیروهای راهداری و در مواردی به نیروهای هلال احمر، پلیس راه و مسافران در راه مانده بهسازی شده است.

وی اظهار داشت: امسال پلیس راه های مرند و خداآفرین نیز احداث و بهسازی شده و نگهداری و تعمیرات ضروری هشت باب پلیس راه بین راهی، برنامه ریزی برای احداث قرارگاه پلیس راه استان در شهرک خاوران و توسعه محوطه پایانه مرزی جلفا به مساحت ۱۵ هزار مترمربع انجام شده است.

رییس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعداد کل پل های عابر پیاده در حال بهره برداری در سطح استان ۳۶ دستگاه است، گفت: از این تعداد ۲۱ دستگاه قبل از سال ۹۲ توسط اداره کل راه و شهرسازی (راه و ترابری سابق) و ۱۵ دستگاه توسط اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان احداث شده است.

رسول زاده، ادامه داد: پل عابر پیاده مکانیزه محور بناب – مراغه نیز در تقاطع محله دیزج بناب با اعتبارات سازمانی با بیش از ۱۶ میلیارد ریال در سال ۹۷ احداث و بهره برداری شده است.

وی یادآوری کرد: اولویت های احداث پل عابر پیاده در استان با توجه به فراخوان عمومی منتشره در اواسط تیر سال ۹۸ از سوی سازمان راهداری و حمل  و نقل جاده ای در سایت این اداره کل قابل مشاهده و در دسترس عموم قرار دارد و کلیه سرمایه گذاران  بخش خصوصی (اعم از شرکتها، کارخانه ها، کارگاه های تولیدی صنعتی و خدماتی، کانونهای تبلیغاتی و خیرین پل ساز) می توانند با مراجعه به اداره امور بازرگانی اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به دریافت اطلاعات تکمیلی و ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.