| کد خبر: 194562 |

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران اعلام کرد:

جلوگیری از موازی‌کاری در پژوهش‌ها در شهرداری با راه‌اندازی سامانه پژوهشیار

بزرگترین شرکت انرژی چین تحت فشار تحریم‌های دولت آمریکا، از خرید مستقیم نفت ونزوئلا خودداری کرد.

تین نیوز

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران، جلوگیری از هدررفت منابع مالی را از اهداف راه‌اندازی سامانه پژوهشیار خواند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدحسین قوچانی در آیین رونمایی از نسخه جدید سامانه پژوهشیار با قابلیت اتصال به سامانه شفافیت شهرداری تهران گفت: ما در مجموعه شهرداری در سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق مطالعات متعددی را انجام می‌دهیم. در سال‌های گذشته این مطالعات مبنای سیاست‌گذاری در شهرداری تهران بوده، اما یکی از آسیب‌هایی که در ارتباط با این مطالعات وجود دارد این است که به دلیل متمرکز نبودن، در این مطالعات موازی کاری دیده می‌شود که آسیب‌های بسیاری را به همراه دارد.

وی افزود: در دوره جدید مطالعات در حوزه‌های مختلف در سایت پژوهشیار بارگذاری خواهد شد. به این ترتیب فایل ۸۶۹ مطالعه انجام شده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه پژوهشیار از اطلاعات این پژوهش‌ها استفاده کنند.

قوچانی تاکید کرد: همراه با اطلاعات پژوهش‌ها، نوع قرارداد آن‌ها نیز بارگذاری می‌شود. این مطالعات در ۱۱ حوزه از جمله معماری، اقتصاد، مدیریت بحران، شهرسازی، سلامت، محیط زیست، عمران و... بوده است. همراه با همه این مطالعات قراردادها نیز بارگذاری می‌شود.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به این‌که این ایده در دوره جدید مدیریت شهری طراحی شده و با حمایت شهردار تهران به مرحله اجرا رسیده است، افزود: قطعا این اطلاعات مبنای حرکت در شهر خواهد شد و بارگذاری این پژوهش‌ها از هدررفت منابع و موازی کاری جلوگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.