| کد خبر: 194505 |

زمان شروع عملیات روسازی مسیر راه‌آهن اردبیل

عملیات روسازی ۹۰ درصد از مسیر راه‌آهن اردبیل در سفر رئیس‌جمهوری شروع می‌شود.

تین نیوز

استاندار اردبیل تاکید کرد: تلاش می‌کنیم در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان عملیات روسازی ۹۰ درصد از راه‌آهن اردبیل - میانه را آغاز کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو در جمع فرمانداران استان افزود: پیمانکار این طرح باید باید قبل از سفر رئیس‌جمهوری انتخاب و برای اجرا در محل مستقر شود.

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن  اردبیل در برنامه سفر رئیس‌جمهوری در سال‌جاری بر استخراج پروژه‌های قابل افتتاح تاکید کرد و گفت: آن دسته از پروژه‌هایی که به‌صورت کامل تکمیل و به بهره‌برداری رسیده‌اند، باید در فهرست پروژه‌های افتتاحی قرار بگیرند.

وی هم‌چنین به سفر اخیر مدیران بانکی به استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در این سفر تسهیلات خوبی برای استان در حوزه‌های مختلف مصوب شد و هر یک از مدیران و فرمانداران باید پیگیر مصوبات این سفر بوده و به‌صورت عملی تسهیلات را برای استان جذب کنند.

استاندار اردبیل هم‌چنین با اشاره به اهمیت سازمان‌های مردم نهاد بیان کرد: در سال‌جاری سمن‌ها و تشکل‌های مردمی بی‌طرف میزان اشتغالزایی در استان را رصد می‌کنند.

به گفته وی، سازمان‌های مردم نهاد که متشکل از اقشار مختلف مردم می‌باشند با دریافت آمار اشتغال نسبت به راست‌آزمایی آن اقدام خواهند کرد.

بهنامجو با اشاره به وجود بیش از ۶۵ هزار بیکار در استان اردبیل کاهش میزان بیکاری را نیازمند عزم همگانی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی دانست و اضافه کرد: در هر یک از شهرستان‌ها باید متناسب با قابلیت منطقه طرح های اشتغالزایی تعریف و سرمایه‌گذاران متقاضی حمایت شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.