| کد خبر: 194478 |

قول پیگیری تجهیز باند دوم فرودگاه اردبیل به سامانه هواشناسی

مدیرکل فرودگاه‎های استان اردبیل در پی بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور از فرودگاه اردبیل از قول مساعد وی برای پیگیری تجهیز باند 25-07 (باند دوم) خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل فرودگاه‎های استان اردبیل در پی بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور از فرودگاه اردبیل از قول مساعد وی برای پیگیری تجهیز باند 25-07 (باند دوم) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎ عمومی فرودگاه اردبیل، سید فخرالدین هاشمی گفت: خانم تاجبخش در این سفر از پروژه ‎های اجرا شده و در دست اجرای فرودگاه اردبیل همچون پروژه‎های ترمینال جدید، باند 33-15 و VIP بازدید کرد.

وی با بیان اینکه بر روی باند 33-15 یک سامانه هواشناسی RVR نصب شده است، افزود: یکی از مسائل ما نصب سامانه هواشناسی بر روی باند دوم فرودگاه است که به دلیل موقعیت آن، توسط ایستگاه هواشناسی پوشش داده نمی‎شود و در مذاکره‎ای که داشتیم معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور قول داد این موضوع را پیگیری کند.

هاشمی همچنین در مورد پروژه‎های در حال اجرای فرودگاه گفت: اکنون ترمینال جدید دو منظوره داخلی و خارجی فرودگاه با وسعت 8100 مترمربعی و اعتبار 600 میلیارد ریالی به اتمام رسیده است و به امید خدا در سفر ریاست جمهوری در اویل مهرماه 98 افتتاح خواهد شد. همچنین پاویون دولت نیز به اتمام رسیده است که در همین سفر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همچنین پروژه بهسازی باند 33-15 فرودگاه به پیشرفت 48 درصدی رسیده است که اعتبار در نظر گرفته شده برای بهسازی و تجهیز مجدد آن 1000 میلیارد ریال است.  

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.