| کد خبر: 194439 |

جابه‌جایی ۴۷ هزار تن کالا در شهرستان مشگین شهر

در چهار ماهه نخست امسال ۴۷ هزار تن کالا و بار در مشگین شهر جابه‌جا شده است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۴۷ هزار تن کالا وبار در این شهرستان جابه‌جا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا فرج‌پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر با بیان این‌که این میزان کالا توسط سه‌هزار و ۹۱۶ وسیله نقلیه به سطح استان و استان‌های هم‌جوار حمل شده است گفت: این مقدار جابه‌جایی کالا نسبت به‌مدت مشابه سال قبل که بیش از ۵۳ هزار تن بود با کاهش مواجه است.

او از جابه‌جایی ۹۳ هزار و ۷۴۱ نفر مسافر در چهار ماهه امسال در شهرستان مشگین‌شهر خبرداد و افزود: نسبت به چهار ماهه سال گذشته جابه‌جایی مسافر در این شهرستان شش درصد افزایش نشان می‌دهد، که در این زمینه ۶ شرکت حمل ونقل کالا و مسافر در حوزه مشگین‌شهر فعالیت دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر، با اشاره به این‌که حفاظت و صیانت از حریم‌راه وظیفه اصلی راهداران پرتلاش این شهرستان است تصریح کرد: در چهار ماهه امسال از ۱۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیر مجاز جلوگیری به‌عمل آمده و با دستور قضایی ۸۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، هفت مورد تخریب و هم‌چنین ۴۰ مورد مجوز ساخت و ساز صادر شده است.

فرج‌پور گفت: در جهت بالا بردن ضریب ایمنی راه و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای تا کنون ۱۹۰ عدد تابلوی ایمنی و هشداری نیزدرجاده‌های این شهرستان نصب شده است.

او با بیان این‌که اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر مسئولیت نگهداری ۱۲۸۰ کیلومتر راه رابرعهده دارد گفت: از این مقدار ۲۶۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۴۵ کیلومتر راه آسفالته روستایی، ۶۰ کیلومتر راه مرزی و ۴۱۵ کیلومتر راه شنی و خاکی است.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.