| کد خبر: 194417 |

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،

◄ تلاش وزارت کشور برای حل مشکلات حمل‌ونقل و ترافیک کلان‌شهرها

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، از تلاش وزارت کشور برای حل مشکلات حمل و نقل و ترافیک کلان‌شهرها خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، از تلاش وزارت کشور برای حل مشکلات حمل و نقل و ترافیک کلان‌شهرها خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در مراسم امضای تفاهم‌نامه «طرح ارائه کارت اعتباری معیشتی به رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی»، اظهار کرد: حمل و نقل عمومی موضوع حائز اهمیت که هنوز  جای کار بسیار دارد و با وجود شرایط سخت اقتصادی اگر مشکل حمل و نقل عمومی حل شود قطعاً در آینده بسیاری از مشکلات کلان‌شهرها یعنی ترافیک و آلودگی رفع خواهد شد.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان این‌که تاکسیرانان از مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند، گفت: این افراد همواره با مدیران و مسئولان در کشور همراه بودند و با وجود حمایت‌های اندک و شرایط سخت، همواره هم‌افزایی در میان آن‌ها و مدیران بوده است و با وجود این‌که سال‌های گذشته حمایت‌هایی انجام شد اما در سال جاری نیز اگر بتوان  کمکی انجام داد قطعاًجای دوری نخواهد رفت و بنابراین سازمان از هر گونه همراهی با این اقشار مظلوم را دریغ نخواهد کرد.

وی ضمن اشاره به این نکته که خوشبختانه به‌رغم شرایط سخت اقتصادی در همه حوزه‌های عمرانی، وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: در اوایل سال سیلی در کشور رخ داد که 4 استان را در کشور درگیر خود کرد و متاسفانه خسارت‌های زیادی را نیز به همراه داشت اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد اقدامات نوسازی و بازسازی منازل مسکونی آسیب‌دیده از سیل با سرعت در حال انجام است.

جمالی‌نژاد با بیان این‌که، پروژه‌های عمرانی کشور  فعال هستند و پیگیر تکمیل 80 هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور هستیم و 40 هزار پروژه کم هزینه و زودبازده نیز با همکاری بسیج سازندگی در حال انجام است،  در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اقدامات ارزشمندی در راستای رفاه حال رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در حال انجام است، در کنار این اقدامات، چندین موضوع محور کارهایمان است که یکی از آن‌ها رسیدگی به آیین‌نامه استخدامی نیروهای شهرداری بود که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از حوزه‌های مهم و ارزشمند، تامین درآمدهای پایدار شهرداری‌ها بود. خوشبختانه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور حمایت‌های خوبی را از شهرداری‌های شهرهای کوچک، میانی و روستاها داشته است. تلاش شده تا در زمانبندی مشخص پیشرفت پروژه‌ها در مناطق سیل زده را داشته باشیم به همین منظور سامانه‌ای را طراحی کرده‌ایم. در حوزه زیرساخت‌های شهری و روستایی هم اقدامات خوبی شده است، در این حوزه هزار میلیارد تومان در این عرصه مصوب شده و پرداخت آن به خیلی از شهر‌ها و روستا‌ها شروع شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.