| کد خبر: 194406 |

مسیر خوی- سلماس به کریدور غرب کشور متصل می‌شوند

برای مسیر خوی ایواوغلی و خوی سلماس در سال ۹۸ اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای اتصال به مسیر کریدور غرب در نظر گرفته شده است.

تین نیوز

 نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مسیر خوی ایواوغلی و خوی سلماس در سال ۹۸ اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای اتصال به مسیر کریدور غرب در نظر گرفته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سیدتقی کبیری  با اشاره به اقدامات انجام شده برای اتصال راه‌های خوی به کریدور شمال‌غرب کشور اظهار کرد: مسیر خوی ایواوغلی و خوی سلماس وارد کریدور غرب کشور شده و در سال ۹۸ اعتبار و ردیف ملی برای این مسیر با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای کل مسیر کریدور غرب به طول یک هزار و ۴۷۰ کیلومتر و ۱۵۰ میلیارد ریال برای حوزه انتخابیه خوی و چایپاره اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به ۲۴ ساعته شدن پایانه مرز رازی در روزهای آینده، رئیس گمرک کشور به خوی سفر خواهد کرد، افزود: این اقدام برای استان و کشور از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در صورت فراهم شدن برخی تجهیزات سخت‌افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی لازم حتی پیش از افتتاح فاز اصلی پایانه مرز رازی قابل اجرایی شدن است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی طرح‌های توسعه‌ای که در ردیف ملی ثبت و تخصیص اعتبار شده‌اند، عنوان کرد: طرح جاده خوی قطور رازی با تخصیص اعتباری بالغ بر دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و دانشکده علوم پزشکی با اعتبار بالغ بر یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در سال جاری به عنوان اعتبار هزینه‌های جاری تخصیص اعتبار شده‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مهم در خوی ادامه داد: در سه سال گذشته با پیگیری روند پیشرفت طرح‌ها و تخصیص اعتبارات لازم بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال اعتبار وارد بخش‌های مختلف این شهرستان شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.