| کد خبر: 194402 |

◄ اعتبار هزار میلیارد تومانی معیشتی برای 400 هزار راننده تاکسی

بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه طرح ارائه کارت اعتباری معیشتی به رانندگان فعال، در گام نخست این طرح، اعتباری معادل ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار کارت خرید برای ۴۰۰ هزار نفر از رانندگان تاکسی و سایر فعالین حوزه حمل‌ونقل عمومی شهری فراهم شد.

تین نیوز

بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه طرح ارائه کارت اعتباری معیشتی به رانندگان فعال، در گام نخست این طرح، اعتباری معادل ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار کارت خرید برای ۴۰۰ هزار نفر از رانندگان تاکسی و سایر فعالان حوزه حمل‌ونقل عمومی شهری فراهم شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، آیین امضا تفاهم‌نامه سه‌جانبه طرح ارائه کارت اعتباری معیشتی به رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهری کشور توسط اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به‌منظور حمایت از رانندگان فعال در این حوزه با حضور معاون حمل‌ونقل وزیر کشور در حال برگزاری است.

طرح اعطای کارت اعتباری خرید کالا که با همت اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در قالب تفاهم‌نامه سه‌جانبه امضا خواهد شد که فروشگاه‌های افق، کوروش و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را در کنار خود دارد.

در گام نخست این طرح، اعتباری معادل ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار کارت خرید برای ۴۰۰ هزار نفر از رانندگان تاکسی و سایر فعالین حوزه حمل‌ونقل عمومی شهری فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی‌های شهری، شهرداری‌ها دهیاری‌ها با اشاره به همکاری صندوق قرض‌الحسنه مهر ایران در این طرح گفت: در این طرح مقرر شد تا در حوزه معیشتی که بنا به درخواست رانندگان صورت گرفت، خدمات خرید در قالب کارت اعتباری در اختیار رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی قرار بگیرد‌.

مرتضی ضامنی در ادامه افزود: با بیان این مطلب که شرایطی فراهم شد تا رانندگان با حفظ کرامت انسانی خود، توان خرید مایحتاج خود را پیدا کنند.

وی مبلغ اعتبار کارت خرید را ۲۴ میلیون ریال در سال عنوان کرد و افزود: با این طرح هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.