| کد خبر: 194331 |

توقیف 3 فروند موتور لنج حامل بیش از 130 میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده دریابانی هرمزگان از توقیف سه فروند شناور حامل بیش از 130 میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های بندرلنگه و بندر پارسیان خبر داد.

تین نیوز

 فرمانده دریابانی هرمزگان از توقیف سه فروند شناور حامل بیش از 130 میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های بندرلنگه و بندر پارسیان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، حسین دهکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه و بندر پارسیان با کسب خبری مبنی بر این‌که سه فروند لنج تجاری حامل کالای قاچاق در اسکله «بندرکنگ وبندر شیوء» پهلو گرفته‌اند، بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مرزبانان پس از دقایقی گشت‌زنی، شناورهای متخلف را در اسکله این بنادر شناسایی و در بازرسی تخصصی از آنان؛ 146هزار پاکت آبمیوه خارجی، 310 حلقه لاستیک خودرو سنگین، 675 هزار عدد قرص تقویتی، 456 بسته تنباکو میوه ای، 20 دستگاه ماینر، دو میلیون و 800 هزار عدد قرص بدنسازی، 607 قوطی پودر بدنسازی، یک دستگاه اتاق خودرو سواری شاسی بلند، هفت دستگاه موتور قایق 55 اسب بخار، 24 دستگاه یخچال، 3هزار و 500 کیلوگرم لیمو، 33 دستگاه ماشین لباسشویی، 17 دستگاه کولر پنجره‌ای و غیره کشف کردند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری 9 قاچاقچی و توقیف و سه فروند شناور، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را 135میلیارد و 417 میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

دهکی پیامد قاچاق کالا برای کشور را رشد مصرف‌گرایی، تجمل‌گرایی و نابودی تولید ملی توصیف کرد و از مرزنشینان خواست با ارائه اطلاعات خود در خصوص قاچاقچیان، در حمایت و پشتیبانی از منابع ملی و حفظ و استمرار امنیت اقتصادی سهیم باشند.

منبع: خبرگزاری فارس
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.