| کد خبر: 194299 |

افزایش ۸ درصدی ترددهای جاده‌ای در ایلام

رئیس پلیس‌راه ایلام از افزایش هشت درصدی ترددهای جاده‌ای در ایلام خبر داد.

تین نیوز

 رئیس پلیس‌راه استان ایلام، از افزایش هشت درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری استان از ابتدای فصل تابستان تاکنون خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ  رضا همتی‌زاده اظهار داشت: بیش‌تر ترددهای تابستان امسال در محورهای ایلام-مهران،ایلام-دره شهر و ایلام -سرابله و مربوط به وسایل نقلیه سواری بوده است.

وی افزود: بیش‌ترین تصادفات در فصل تابستان سال جاری نیز به علت واژگونی و خروج از جاده وسایل نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه بوده که نیاز است رانندگان  با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد در طول سفرها رانندگی کنند.

همتی‌زاده بیان کرد:طبق تجزیه و تحلیل های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس‌راه استان، عامل بعدی تصادفات فصل تابستان سال جاری عدم توجه کافی به جلو در حین رانندگی بوده که نیاز است رانندگان از خوردن و آشامیدن، استفاده از تلفن‌همراه، در آغوش گرفتن اطفال  و مواردی که موجب عدم تمرکز و حواس پرتی در هنگام رانندگی می‌شود، خودداری کنند.

 همتی‌زاده  گفت: باتوجه به‌این‌که در برخی از محورهای مواصلاتی استان همانند محور ایلام-مهران،ایلام-سرابله و ایلام-بدره عملیات عمرانی و راهسازی در حال انجام است، از رانندگان  درخواست می‌شود با رعایت نکات ایمنی و توجه لازم به توصیه‌های پلیسی و علائم راهنمایی و رانندگی در طول تمامی مسیرهای استان و به‌ویژه مسیرهای یاد شده و مدیریت زمان سفرهای خود به منظور پیشگیری از تصادفات، رانندگی کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.